Omdat ik veel spanning had werd ik heel chaotisch. Doordat onderdelen slecht gingen, werd ik nog chaotischer en daardoor kwam ik in een vicieuze cirkel terecht. Ik moet echt leren om de proef te zien als losse onderdelen, maar doordat alles slecht ging, ging alles nog slechter. Snappen jullie wat ik bedoel?
Dat chaotische is bij mij vooral te merken in dat ik mijn hele lijf ga vastzetten. Hierdoor ga ik rijden vanuit mijn rug ipv uit mijn heupen. Als gevolg hiervan ga ik zagen met mijn armen. Iets wat ik totaal niet wil, maar vanuit de spanning gebeurt.
Gelukkig gaat dit als ik normaal rij een stuk beter. Ik heb wel scoliose aan mijn rug, waardoor dit altijd een aandachtspunt is voor mij. Ik heb hiervoor ook lessen van een sporthippisch oefentherapeute, dus ik ben er zeker al mee aan de slag.
Als eerste een foto van mijn protocol. Ik ben het zeker eens met de jury en vind het heel terecht gepunt.

Voordat ik de proef begon sprong Ivy per ongeluk over het hekje heen, lekker begin dus

Een filmpje van de hele proef, hieronder staan nog foto's voor de mensen die geen zin hebben om het filmpje te bekijken.

Bedankt voor het kijken! Reacties en tips zijn altijd welkom! Maar bedenk dus wel dat dit niet is hoe ik normaal rij, alsnog vind ik het goed voor mezelf om deze filmpjes en foto's te delen, zodat ik nog meer nuttige tips kan krijgen.