(Ik weet niet of ik dit topic op de goede plek heb gezet; mocht dit niet zo zijn... Heel erg sorry!)
Hoe leuk is het om naar foto's terug te kijken en te denken: wat is er toch veel veranderd in al die tijd! Of, wat zijn we veel vooruitgegaan! Of, wat een verschil in vachtkleur! etc.
Wellicht is het leuk om dit soort foto's te delen met elkaar! Eigenlijk puur voor jezelf, hoe trots je bent op iets wat je behaald hebt, of gewoon... hebt

Ik zal de spits wel afbijten met twee voorbeelden van foto's

1. Longeer-verschil:

Op de bovenste foto was mijn paard Franco 2,5 bijna 3 jaar oud. Zo lang longeerde hij nog niet, had pas net het bitje in en de touwtjes hingen heel slap. Nog een lekkere baby-foto. De tweede foto was Franco net 9 jaar oud en wat een verschil in zelfhouding, bespiering en gangen. Zo cool om te zien.
2. Onder het zadel-verschil:

Op de linker foto was Franco 5 jaar oud. We waren nog niet zo lang bezig om een stuk serieuzer te gaan rijden. Hier waren we ook nog niet gestart met wedstrijden. Dit zou pas een jaar later worden. Op de rechterfoto is Franco net 9 jaar oud en zijn we halverwege het Z1. Het verschil in evenwicht en gedragenheid is groot. Heel gaaf om het verschil te zien!

Nu ben ik heel erg benieuwd naar jullie "transformatie-foto's!"
Brand maar los!!