Marietje en de magnolia

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mariett
Blogger

Marietje en de magnolia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-19 10:15

Naast Marietjes wei staat een magnolia in bloei. Nou heb ik vanavond een tentamen maar een magnolia staat maar zó kort in bloei en het was gisteren zó mooi weer :o

Ik had mijn camera meegenomen maar vervolgens in de schuur laten liggen omdat het licht nog niet goed was en ik toch haast had: ik zou met iemand gaan leren. Ik zou alleen even de hoefjes bekappen en dan gaan.
Alleen mijn studiemaatje bleek nog in bed te liggen dus ik had wat extra tijd! Dus na het bekappen en poetsen Jaap (de boer waar Marie staat) gebeld of hij Marie vast kon houden en misschien mijn camera van de schuur mee kon nemen.

Dat was geen probleem! Daarom eerst even een foto van Marie en Jaap samen:
Afbeelding
Gouden man die Jaap, heel veel hart voor zijn dieren en wil altijd iets extra's doen. Ik ben zo blij dat Marie daar kan staan!
Heel veel mensen zijn verbaasd als ze Marie van foto's kennen en haar daarna in het echt zien. Ze lijkt zoveel groter op de foto's! Nou, dat komt voornamelijk omdat ik niet zo heel groot ben :+ Naast mij is Marietje een bakbeest.

Afbeelding

Knapste
Afbeelding

Afbeelding

De buren hebben een mooie (boom in de) tuin dus daar liepen we ook nog even heen.
Afbeelding

En dan nog een paar probeersels van een tijdje terug, een vriend van me heeft een 3D printer en heeft een eenhoorn-hoorn voor me uitgeprint, die moest getest worden. Los, in de wei, en ik had geen borstels. De foto's zijn dus niet zo heel goed. Maar ik weet nu wel wat ik ermee kan!
Afbeelding

Afbeelding

Sáái
Afbeelding

Blazy

Re: Marietje en de magnolia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 10:34

Wauw

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 16:22

Knappe Marietjeeeee <3 Ze kan ook alles hebben he? Van warpoowny naar eenhoorn :D

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 16:24

Foto 4 is echt heel gaaf :j Het lijkt wel alsof de kleur van de magnolia terug komt in haar manen :-)

De tweede van de eenhoornserie trouwens ook :D

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 16:25

Oh, ik ben echt verliefd op je stijl! <3

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 08:12

Dank jullie! :D

Bamii: nou zeg dat! Super stoer dier is het natuurlijk O:)
Apple: Met die ben ik ook heel blij, ze heeft zo’n mooi profiel met zo’n rechte neus en die komt daar heel mooi uit, haha.
Kirana: Dankjewel! :)

Sequinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 08:28

Prachtige foto's!

Leonyvk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 08:33

Mooi paardje!

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 09:08

Foto 5 is mijn favoriet, alles klopt...... de pose, de kleuren, alles. Echt een schitterende foto :)

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 14:50

Dank jullie!
Avalanche: Dankje! Marie is ook best een makkelijk model, die zet je ergens neer en dan verzint ze zelf wel iets om naar toe te kijken.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 16:00

Sommige dieren zijn idd heel fotogeniek, bijzonder is dat. Maar je compositie en de kleuren zijn ook prachtig :)

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 19:13

Okay ben geloof ik toch nog een penny meisje want wat geweldig die hoorn. Echt geweldig <3
Ik heb je website/fb bekeken en je sfeer op de foto's zijn erg mooi :) zou je misschien een tipje van de sluier met welk materiaal je fotografeert (ik ben net aan starten dus nog opzoek naar de beste lenzen ed.)

ijala

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 20:32

Prachtige foto's!