Janneke 3 jarige appaloosa merrie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Loeka_Polly

Janneke 3 jarige appaloosa merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-19 00:10

Vandaag was het eindelijk zo ver! We gingen Janneke ophalen. Mijn eerste 100% eigen pony *\o/*

Na een zeer korte zoektocht maar een lang planproces ben ik verliefd geworden op lieve Janneke.
Janneke is een Cruzado merrie die in januari 3 is geworden. Ze is ongeveer 1m40 groot nu maar zal nog wel verder gaan groeien.

Over Jannekes geschiedenis is niet zo veel bekend. In haar paspoort staan al zeker 4 verschillende eigenaren aangegeven in Spanje en voor zover ik weet ben ik nu haar 3e eigenaar in Nederland in minder dan 4 maanden tijd. Voor een pony die pas 3 jaar op deze aardbodem rondhuppelt heeft ze dus al een hele hoop meegemaakt.

In de omgang is Janneke nog een beetje onzeker van mensen, aaien en knuffelen vindt ze een beetje spannend en bij haar oren mag je al helemaal niet in de buurt komen. Wel is ze super braaf en zoekt ze je graag op, zeker als er koekjes in de buurt zijn.

Genoeg gepraat! jullie willen nu natuurlijk zien over welke pony ik het eigenlijk heb!

Afbeelding
Dit is dr! Met haar schattige stipjes! ik verwacht wel dat ze het schimmel gen heeft dus dat ze op een gegeven moment weg zullen gaan maar voor nu genieten we er nog even van ;)

Afbeelding
Bij aankomst op de nieuwe stal!

Afbeelding
Smiddags even een rondje longeren en knuffelen in de oude buitenbak!

Afbeelding
Een beetje rondlopen over het terrein

Afbeelding
en 's avonds eventjes los in de paddock!

Ik heb heel veel zin om de komende jaren met haar aan de slag te gaan en ben heel benieuwd hoe ze in de komende maanden/jaren zal veranderen, volgen jullie mee?

Groetjes Loeka

Inney

Re: Janneke 3 jarige appaloosa merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 00:37

Wat een leuk ding! Niet zo groot maar ze toont nog wel iets onderbouwd en ze zal natuurlijk nog uit zwaren. Heb je contete plannen met haar?

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 15:11

Ha! Onze nieuwe buurvrouw! *D ze stond er relaxt bij gisteravond.

Welkom op stal!

Luckyy80

Re: Janneke 3 jarige appaloosa merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 16:31

Wat een knapperd! Veel plezier met haar!

melissssssx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 21:39

Hey, wat grappig. Is dit in Starnmeer? Daar heb ik mijn merrie ook vandaan :o
Jij hebt ook al zo’n leuke gevonden bij haar! Knap beestje. Ben benieuwd hoe ze uitgroeit :D

Loeka_Polly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 07:24

Inney schreef:
Wat een leuk ding! Niet zo groot maar ze toont nog wel iets onderbouwd en ze zal natuurlijk nog uit zwaren. Heb je contete plannen met haar?

Voorlopig heel veel grondwerk en dan zien we wel waar we terecht komen ;)

Loeka_Polly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 07:26

melissssssx schreef:
Hey, wat grappig. Is dit in Starnmeer? Daar heb ik mijn merrie ook vandaan :o
Jij hebt ook al zo’n leuke gevonden bij haar! Knap beestje. Ben benieuwd hoe ze uitgroeit :D

Klopt! Ja ik ben zo benieuwd hoe ze er uit zal komen te zien!