1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Avalanche81 schreef:Cayenne schreef:Eston is wel een supergaaf dier zeg!![]()
Maarre, zijn de foto's nou zo gedraaid of ligt jullie bak op een heuvel?
Volgens mij zijn alle foto's gedraaidvalt me sowieso veel vaker op in fototopics
Blijft een ruige bok. little_birdy schreef:Ontzettend gaaf dier is het .
Er valt me 1 groot ding op .
Je knikt continu in naar rechts !
Probeer daar goed aan te gaan werken
maar daar viel mij inderdaad op dat je scheef zit. 
ik hou van setjes en vind deze 2 outfits prachtig! Maar ja, wat staat jullie nou niet
Hij wordt op verschillende hoogtes/houdingen getraind in alle gangen, de oefeningen t/m het M1 worden meegepakt, ook in galop rijd ik gerust schoudervoor om hem soepel te maken. Met hierin overgangen. We worden hierin goed begeleid. Over de staart, die draagt hij sowieso, ook in de wei. Hij is gecontroleerd onlangs nog door een osteopaat
Daarbij heeft hij ook nog aardig wat Arabisch bloed, welke de staart snel al wat meer dragen. Het idee voor het topic was gewoon om wat foto's te laten zien, waar ik persoonlijk blij mee was. Niet om alle oefeningen en houdingen te laten zien die we kunnen. 
Ze zijn ook echt onafscheidelijk samen. Nessie schreef:Bedankt n_love_qwert!
Benz: Hij is heel makkelijk in de omgang, staat naast merries op stal/wei en met een minipaard ruin in de wei en in de stal. Ik kan er kids mee laten lopen/rijden en je merkt ook niks tussen andere paarden met rijden. Met zo'n karakter zie ik geen reden tot een operatie/castratie. Ook wilde ik hem nog voorbrengen, maar wegens tijdgebrek en reizen is het daar nog niet van gekomen.
Gaaf beest! Lekker hengst laten als hij gewoon een sociaal leventje kan leiden. Het geeft hem net even meer uitstraling, vind ik.