De redactie zocht toen mensen met paarden voor een artikel en ze gaf aan dat ze mij moesten mailen.
Dit is ook gebeurt maar verder gebeurde er niets, de redactie had geen interesse...
Echter, later werd er een oproepje gedaan op fb dat men vrouwen zocht al van kleins af aan reden en die nog steeds deden na hun 40e. Ik werd getagd door diverse mensen en heb zelf ook een berichtje gedaan.
Ik kreeg een prive-berichtje of ik iets wilde vertellen over mij en mijn paardenleventje... en uiteraard over Chico. Ze werden enthousiast en een uitgebreide mail volgde waarin ik foto's opgestuurd heb.
7 Januari kreeg ik een telefonisch interview van ruim een uur waarin van alles gevraagd werd en ik ook van alles verteld heb, met name over Chico natuurlijk, die heb ik al 24 jaar bijna.
Het interview werd verwerkt in een verhaaltje en ik kreeg dat via de mail ter controle, ik heb het wel 3x teruggestuurd met aanpassingen maar uiteindelijk mocht het resultaat er zijn!
Gisteren was het zover!!!! De Vriendin ligt in de winkels!!! Best grappig jezelf terug te zien...
De voorpagina met links onderin een fotooje

De introductie van het artikel

De complete pagina

Was een erg leuke ervaring!