Vumana89 schreef:Haha, die een na laatste foto!
Fantastisch! Wat een mooie dieren!
Haha mooi hè.
Had m op de achtergrond van mijn telefoon staan, geen succes.
Dank je!
merijn06 schreef:Wat is Zweden toch mooi met al die sneeuw

Leuke foto's!
Ja hè! We hebben dit jaar nog relatief weinig sneeuw gehad, ook nog niet heel koud. Maar nu in een week tijd is er weer een hoop bijgevallen. Gisteren en vannacht alweer 20cm...
Dank je!
Selka schreef:Heerlijke plaatjes.
Eindelijk frikandellen gevonden die ik wel leuk vind

Hihi, ik hou van mijn frikandellen.
En ze maken er altijd een feestje van! Soms is het maar goed dat ze hier niet weten wat een frikandel is.
Dankjewel!
JoyCiej007 schreef:Haha, heerlijke foto's!
Ik kan het niet laten....
[ [url=m/gB9YFr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hahaha
Ze trainen hard om snel te zijn.
Dank je!
BrittS schreef:Oh wauw! Heerlijk zeg! En wat een leuk stel

Dankjewel!
Ja het is echt een heerlijk stel samen, zo leuk aan elkaar gewaagd en de hele dag spelen, maar kunnen ook heerlijk samen hetzelfde sprietje hooi of gras eten.
Monique1963 schreef:grappig die ene speelfoto met die oren als vliegtuigvleugels opzij, hahaha!
Vind t echt een prachtige foto.
Ze heeft ook nog grote oren en dan die mond.
Saul schreef:Oh wat een heerlijke titel haha, dat vind ik echt humor

Mooie foto's zeg en wat een knappe paarden.
En mooie vachtjes ook!
Die van mij hebben een wintervacht welke je in kan vlechten, en hier ligt geen sneeuw

Mijn party frikandellen
Denk dat de vachten ook nog redelijk mee vallen, Liberty (de bruine) heeft eigenlijk een hele dunne vacht, vosje is wel echt een teddybeer. Maar normaal gaat hier de scheermachine erover als ze vacht krijgen.
Maar ze staan nu niet vol in t werk, dus mogen ze nu even al dat haar houden.
Dank je!
fjordjes schreef:Haha leuk bedacht!
Dit zou een topic voor m'n vriend kunnen zijn die noemt mijn paard ook altijd frikandel

Haha hier thuis is t ook vaak: even de frikandellen binnen halen, of even de frikandellen onderhouden (voeren).
xRiiannex schreef:Quir schreef:Zijn geen ribben, dat zijn spekrollen

Het lijken alleen wel echt ribben op de foto haha. Maar ik kan met de beste wil nog geen rib vinden in haar speklaag.
xyzutu2 schreef:Ik dacht zo iets anders toen ik deze topictitel zag!
Ik dacht dus dat het zou gaan over paardenvlees dat in frikandellen en dergelijke verstopt zou zitten, maar dit paardenvlees leeft duidelijk nog.
Het paardenhoofdje in de bles van het paard op de eerste foto is trouwens echt geniaal.

Haha, ik twijfelde wel even.
Natuurlijk grappig/op een leuke manier bedoeld en het zijn nu immers mijn party frikandellen.
Maar deze levende party frikandellen zullen niet zo snel in een echte party frikandel komen.
Ja hè, een zeepaardje.
Gypsy schreef:Wat een mooie frikandellen heb je!
Dankjewel!
simodi schreef:Leuk!
Dank je!
sureido schreef:JoyCiej007 schreef:Haha, heerlijke foto's!
Ik kan het niet laten....
[ [url=m/gB9YFr.jpg]Afbeelding[/url] ]