We hebben eindelijk een goed pak sneeuw in nederland gehad en daar kan je als fotograaf natuurlijk goed gebruik van maken. Dinsdag tijdens mijn stage kreeg ik een appje van mij collega met daarin: het sneeuwt! carema emoji en paarden emoji hint hint wanneer heb je tijd? gelijk gevraagd aan mijn stage als het goed was als ik de volgende dat vrij kreeg en gelukkig mocht dat. Mijn collega heeft een eigen paard Hylante en zij vind model staan helemaal niet erg dus we gingen er een leuk dagje van maken en dit zijn de resultaten geworden
1. er lag een heel interessant takje op de grond moesten we ff naar kijken

2. ff sprintje trekken door het weiland en aan haar kudde jaloers dat ze mocht galloperen in nog een lege weide waar nog niemand in had gelopen

3. lekker gek doen

4. zo mooi om te zien dat ze een heel weiland voor haar zelf heeft maar toch met baasje meeloopt

5. aandacht trekken door paarden geluidjes werkte niet vond de eigenaresse het een slim idee op dus het poeder sneeuw in de lucht te gooien toen ze achter me stond.... je raad het al alles viel op mij hahahaha

6. lieve pluis oortjes net een teddybeer

7. hylante vind de sneeuw wel leuk maar de koud niet hahaha toen we richting de heide/bos gingen toch maar ff een deken op gedaan stond er wel leuk bij toen we haar longeertouw gingen halen dus maar ff snel deze foto gemaakt

8. voor de zekerheid hadden we ook prikpaaltjes meegenomen van stal ondanks dat hylante super goed luistert
gelukkig was het heide maar 10 min lopen

9.

10. na ff gek doen liep hylante weer heel lief naar haar baasje. De band tussen mens en dier is toch het mooiste om vast te leggen

Toen we terug kwamen op stal hebben we nog ff warme choco gedronken en de foto's door gekeken en dan is het toch wel als fotograaf zijnde het mooiste op een glimlach te zien als ze naar je foto's kijken
toch nog ff snel een foto gemaakt van dit kleine dropje die achter de boom stond ons in de gaten te houden tijdens de shoots