Hier dan ook een topic over de geslaagde dag afgelopen januari!
Na de geslaagde fotomeeting in november op het strand, begon het al snel weer te kriebelen om weer een fotomeeting te organiseren! Deze keer heb ik zelf alleen mee gedaan als fotograaf om echt ervaring op te doen en mijn portfolio uit te breiden. Er waren deze keer 5 hele mooie en leuke paarden.
In samenwerking met Nikki de Kerf fotografie, Julia Vianen fotografie, MBProductions en Mandy Roeting fotografie hebben we weer een hele leuke dag gehad! En voor mij zeker ook erg leerzaam! Mijn doelen zijn nog om komende tijd meer kennis op te doen van photoshop en lightroom, om zo een nog wat bijzondere draai aan de fotos te kunnen geven.
Zie hieronder een overzicht van de foto's die ik zelf heb gemaakt.
1. Een hele mooie quarter valk. Wat een braaf paardje

2.

3. En uiteraard ook wat actie foto's!

4. Hier een quarter palomino hengst. Tijdens de shoot heb ik zelf weinig gebruikt gemaakt van de duinen zelf, maar hier toch een plaatje tussen de duinen!

5. De actie foto's van dit paard waren echt geweldig!

6. Met allerlei gekke bokkesprongen tussendoor was het lastig favorieten kiezen!

7. En ook een close-upje

8. Ook het 3e paard was een quarter met een bijzonder kleurtje.

9.

10. Het 4e paard was een bijzonder kruising. Fries x ?.. Ik weet het even niet meer haha! Wat een mooie manen

11.

12. En het laatste paard, weer een prachtige stippel! Deze was er de vorige meeting ook en wat een waar fotomodel!

13.

14.

15. En de laatste weer een closeup!

Ik hoor graag jullie meningen over de foto's. Is toch wel een beetje spannend om mee te kunnen doen met zulke goede andere fotografen.

Alle modellen & fotografen, jullie weer vreselijk bedankt! & wie weet tot ziens

De volgende fotomeeting zit alweer rond te dwarrelen in mijn gedachtes.