Vandaag zon dag dat het al iets minder slecht ging als gisteren

Zefyra II v idocus
14 jaar
1,65
L1
Een jaartje van mij nu

Vorige keer

Begin maken met traver trainen

Vandaag
Sb

Wijken

Stapperdestap

Reactie vinden we leuk

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
little_birdy schreef:Heb de foto even toegevoegd aan mijn vorige bericht .
Moet denk ik vooral op zoek naar een zadel waarvan het zweetblad meer naar voren staat als er een ander zadel moet komen .
Dit is een 18 en zit hier lekker in .
Zal misschien voor mijn beenlengte ewn 18,5 mogen hebben ja
Maandag adrie maar eens gaan bellen wat die zoal nog heeft liggen
Avalanche81 schreef:little_birdy schreef:Heb de foto even toegevoegd aan mijn vorige bericht .
Moet denk ik vooral op zoek naar een zadel waarvan het zweetblad meer naar voren staat als er een ander zadel moet komen .
Dit is een 18 en zit hier lekker in .
Zal misschien voor mijn beenlengte ewn 18,5 mogen hebben ja
Maandag adrie maar eens gaan bellen wat die zoal nog heeft liggen
Idd wel beter, maar toch zie ik nog iets waar ik de vinger neit op kan leggen. Het ziet er niet stabiel uit, dus een grotere maat zadel zou voor jou echt fijn zijn, en niet alleen voor je beenlengte, je kont wordt ook gewoon groter als je langer wordt. Dat is niet erg, maar wel iets om rekening mee te houden.
purny schreef:Vind je eerlijk gezegd een tikkeltje te lang voor je paard.
emilyslaluna schreef:purny schreef:Vind je eerlijk gezegd een tikkeltje te lang voor je paard.
Te lang? Ik vind van niet. Als TS te lang is dan mogen veel top dressuur ruiters maar eens een groter paard gaan zoeken
TS, ik kan helemaal niks zeggen over rijtechnische dingen, maar wel dat je een leuk paard hebt!
troi schreef:Leuk TS!
little_birdy schreef:Ik denk dat ik weet wat je ziet !
Mijn rug en bekken probleem
Heb een aantal jaar geleden een flink auto ongeluk gehad waarbij ik een wiplash heb opgelopen ,
Heb daardoor een heleboel lopen te ontlasten en te lang mee doorgelopen.
En toen ben ik vorig jaar van haar afgevallen op het strand omdat ze van iet schrok .
Daar ook lang mee door gelopen (iets met eigenwijs zijn)
Ik laat me nu behandelen door een ostheopaat en met accupunctuur.
Maar ik ben het met je eens hoor dat ik er niet altijd even netjes opzit .
Tis niet dat ik geen balans heb of niet meekom met de beweging maar ik kantel mijn bekken slecht .
Ik ga eens kijken wat ik met een zadel nog kan optimaliseren want daar valt zeker nog winst te behalen !
little_birdy schreef:Ik heb toevallig een tijdje terug op een Wow gezeten van iemand en dat zat niet verkeerd .
Alleen ze zijn volgens mij kneiter duur.
Wintec is mijn springzadel van zit indd eigenlijk te breed .
Bates ben ik wel fan van die verkoopt mijn zadelmaker ook
emilyslaluna schreef:purny schreef:Vind je eerlijk gezegd een tikkeltje te lang voor je paard.
Te lang? Ik vind van niet. Als TS te lang is dan mogen veel top dressuur ruiters maar eens een groter paard gaan zoeken
TS, ik kan helemaal niks zeggen over rijtechnische dingen, maar wel dat je een leuk paard hebt!
Thatgrumpyh schreef:Ik vindt het wel een heel vriendelijke beeld. Maar zoals eerder genoomd, je zadel is te klein voor je wat uitkomt in dat je op de lepel zit. Ik zou er naar kijken, anders kan je paard er een heleboel problemen van krijgen.
Gefeliciteerd met je mooie punten!
Frenchcore schreef:Ziet er fijn uit