Suzy is een Andalusier X QuarterxNRPS. Ik heb haar van veulen af aan in mijn bezit.
Afgelopen jaar hebben we veel nieuwe dingen uitgeprobeerd. Erg leuk om zo terug te kijken

Aan het begin van 2018 deden we rustig aan omdat Suus na een glijpartij in de wei last van haar SI gewricht en rug had. Dus we hebben een hele tijd rustig aan gedaan en veel op de grond getraind.
De eerste foto is een speelfoto van April
1.

Eind april hebben zijn we uit onze comfort zone gegaan en hebben we een onderlinge wedstrijd in de buurt meegepakt. Suus heeft de eerste proef alleen maar bij elkaar gehinnikt en ik vond het heel spannend. Maar we hebben het overleefd

2.

3.

In mei hebben we een hele leuke TREC clinic gereden.
4.

In juli hebben we weer een onderlinge wedstrijd gereden. Met de spanning van Suus ging het al iets beter. Ik vond het nog steeds wel wat spannend.
5.

Ook hebben we in juli een koeienclinic gereden. Suus is buiten poepiebraaf. Maar koeien bleven nog wat spannend. Hier mocht ze met koeien spelen. Het heeft haar en vooral mij wel geholpen. We hebben geleerd dat ik moet blijven rijden en niet moet afwachten om te zien wat haar reactie gaat zijn.
6.

Ook had ik één doel voor 2018. En dat was de Oefencross rijden op het Ronostrand. Dus er moest springles gevolgd worden. We hebben heel wat gesprongen, net zolang tot ik genoeg vertrouwen had in ons. Suus heeft springen altijd al geweldig gevonden, nu nog als combinatie

7.

8.

Tussendoor nog wat foto's in de bak gemaakt door vriendinnetje Lisan

9.

10.

En ja! We hebben het in september gedaan!! De Oefencross op het Ronostrand!!

11.

12.

Tussendoor bleven we zelf lekker buitenritjes maken
13.

Ook hebben we natuurlijk weer mee gedaan aan de Autumn Dessert trail. Wat was dat weer genieten

14.

En als laatste nog een speelfoto in de bak.
15.

Momenteel staat Suzy alweer sinds begin december stil vanwege een keelontsteking.
We zijn net klaar met medicatie en afwachten of het nu echt over is. Anders weer in overleg met de kliniek hoe we het verder op gaan pakken. Maar supertrots op wat we afgelopen jaar bereikt hebben en hopelijk hebben we aankomend jaar weer zo'n heerlijk jaar