Leuk dat je mijn topic bekijkt!
Ik heb de afgelopen tijd zoveel mooie ritjes gemaakt dat ik de foto's graag met jullie wil delen.
1.

Daarnaast is er voor mijn paardjes een hoop veranderd.
Van een 24/7 wei van 2 hectare naar 24/7 op een paddock.
Het grote voordeel is dat ik hier zelf hooi kan voeren ipv het standard kuil wat ze kregen voor alle weide paarden.
Ik was er wel een beetje bang voor dat ze het niet leuk zouden vinden. Maar niks is minder waar...
Ik heb nu hele blije paardjes die de hele dag beschikking hebben over goed voer en dus geen last meer van buikijn, diarree en hoefbevangenheid.
Echt super tof dat dit op stal kon. Zij hebben de paddock voor mij gemaakt en ik heb zelf een schuilstal aangeschaft en hobby af en toe wat af haha.
Maar genoeg gekletst. Beeld zegt meer denk ik!
2. Door Penny ging ik nadenken over andere huisvesting omdat ze bevangen was geraakt.
Inmiddels gaat het super met haar en staat ze weer voor de kar.

3. Mijn vriend gaat ook wel eens mee naar stal.

Mijn paardjes vinden water heerlijk. Gelukkig is er genoeg in de buurt. Roos spettert vaak zo erg dat ik helemaal nat wordt haha
4.

5.

Het vaakst rijd ik met mijn bijrijdster Linsey. We maken zo'n 2 a 3 keer per week een tochtje. Dat zal nu in de winter iets minder worden want na het werk is het al te donker helaas.
6.

7.

8.

9.

10.

Laatst is bokker Moonsparkle langs geweest en hebben we samen een tochtje gemaakt. Dat was heel gezellig!
11.

Ook heb ik met mijn vriendin Simone een hele leuke rit gemaakt. Ik heb haar het best off laten zien.
Dat wil zeggen: Lunterse gat, Wekeromse zand, Zandverstuiving bij Otterlo, pauze bij de Mossel en terug over de Ginkelse heide.
Dit was een ritje van 33 km. Heerlijk! Daar is ook de foto met het water uit mijn laars gemaakt haha
Daarnaast heb ik ook nog meegereden met een Pink Ribbon rit. Roos en ik waren geheel in stijl. Als daar alle foto's van binnen zijn dan maak ik een apart topic aan. Het was indrukwekkend met zoveel paarden!
12.

En last but not least... Mijn paddock!
13

14.

15. Crea bea geweest!

Laten jullie een berichtje achter?
En mocht er een keer iemand langs willen komen met eigen paard. Dan laat ik jullie graag de mooie plekjes zien die ik heb ontdekt inmiddels.