Het avontuur met haar is al vier jaar zo leuk, en wordt nu we haar steeds meer tot ontwikkeling zien komen alleen maar leuker. Juna is een enorm lieve, werkwillige, nuchtere en pittige merrie met een eigen mening, een perfecte combinatie van karaktereigenschappen vinden wij!
Samen met haar bff Fay, onze andere merrie, ontdekt ze de wereld en groeit ze op op weg naar een carrière als veelzijdig sportpaard, met een heerlijk afwisselend leven!
Naast het dressuurmatig trainen rijden we veel buiten en zijn we ook al op het strand geweest. Afgelopen week hebben we voor het allereerst geprongen. In overleg met mijn eventingtrainer hebben we dat op zijn crossterrein gedaan, het was heel fijn om te beginnen met het springen van natuurlijke hindernissen, Juna deed het echt super, zo heerlijk nuchter als ze is, achter de ervaren Fay aan liep ze ook zo het water in!
Een paar weken geleden hebben we op een thuiswedstrijd ons eerste dressuurproefje gestart, ze liep zomaar naar een mooie winstpunt in het L toe!
Oh, voordat mensen denken dat we haar overvragen, ik zit er zo'n drie keer per week een half uurtje op en de rest van de tijd staat ze heerlijk in een kudde in de wei!
Supertrots ben ik op dit zwarte prinsesje en ik kan niet wachten om te zien tot wat voor een paard ze straks gaat uitgroeien! Genieten jullie mee van de foto's en het filmpje van haar eerste crosstraining samen met Fay die het haar even voor deed?

Fijn dat ze weer helemaal op de rit is en dat ze mooi de nieuwe puppy kan helpen

, daar sta ik op stal