Hee Bokkers,
Op 8 september had ik April precies een jaar, we hebben de vrijdag ervoor een aantal foto's gemaakt om het te 'vieren' en deze wil ik graag met jullie delen!
Het was geen makkelijk jaar, ze liet in het begin haar 'lompe' haflingerkant goed zien en daardoor liep het niet altijd even soepel. Toch ben ik altijd heel blij met haar geweest en zijn die dingetjes nu ook zo goed als over.
Het is bizar hoe goed ze me in de gaten houd, spannende dingen vind ze allemaal prima maar zodra ik dan even wegloop is het paniek. Dit heb ik nog nooit eerder gehad met een paard en ik vind het fantastisch om te zien. (al mag het soms wel wat minder
)We hebben toen ik haar net had op deze zelfde plek foto's gemaakt en toen ging het zelfs nog eventjes fout dat ze zich lostrok, en verder was het een en al drama omdat ze constant heen en weer aan het huppelen was. Maar waar ze vorig jaar nog zo opgefokt was durfde ik het dit jaar zelfs aan om (heel even
) het halster af te doen.Het gaat dus om April, een haflinger merrie van 7 jaar. Ze alleen maar buiten gereden waar ze vandaan kwam, en ik ben zelf wat meer van de dressuur en het springen dus we moesten even aan de bak (letterlijk). Maar wauw wat laat ze een potentie zien!
nou genoeg gepraat, ik hoop dat jullie net zo van de foto's genieten als ik.
1.

2.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

en de laatste 3 ter vergelijking van vorig jaar:
11.

12.

13.

hihi zoals je kan zien was ze toen ook een stukje zwaarder.
Ik ben benieuwd wat jullie vinden en welke foto's jullie het mooist vinden, mijn favoriete zijn 9 en 10
Groetjes, Faith (en April)

trots ben ik er zeker op!!