Uiteraard wil ik de foto's van mijn knappe dames ook graag laten zien!
Phoebe (v. Bart van Stoeterij van Loo) is 5 jaar en sinds een jaar bij mij. Ze kon een jaar geleden nog niet eens een halster om of meelopen, laat staan bekapt worden, en beleren was al helemaal niet denkbaar. Inmiddels is ze mijn beste maatje, volledig beleerd en in plaats van bang te zijn van de wereld om haar heen is ze nu nieuwsgierig en gaat graag mee op avontuur. De vertrouwensband die we hebben opgebouwd is onbeschrijflijk. Ruim 1,5 jaar geleden stierf mijn zelfgefokte merrie, en ik had nooit gedacht dat ik met een aangekocht paard net zo'n band zou kunnen opbouwen. De magie van zelf fokken is een beetje om zeep geholpen, maar de magie tussen Phoebe en mij is des te groter geworden! Tijdens het rijden heeft ze een ongekende power waar menig liefhebber van het ras van schrikt. Maar ik vind het geweldig, kunnen we tenminste nog enzigzins op niveau meetrainen met de arabierkruising van Pernille.
Sterrin (v. Collin van de Gorterstraat) is 12 jaar en zag ik bijna 10 jaar geleden te koop op marktplaats. Verliefd was ik, maar als thuiswonende puber hoefde ik echt niet aan een paard te denken. Sterrin werd naar het buitenland verkocht, dus nooit gedacht haar nog eens terug te vinden. Het ongeloof was dan ook groot toen ik een paar jaar later bij toeval met haar eigenaar aan de praat raakte, nadat ik ze samen tegen kwam toen ik onderweg was naar mijn eigen paarden. Altijd goed contact blijven houden, en toen zij Sterrin 2 jaar geleden besloot te verkopen is ze via mij verkocht naar wat toentertijd vage kennissen waren, maar inmiddels vrienden zijn. Zelf heb ik haar toen niet willen kopen omdat ik een eigen gefokte Collin dochter had, niet wetende dat die er 3 maanden later niet meer zou zijn. Dat Sterrin nu hier mag logeren is behalve een win-wint situatie ook een droom die uitkomt.
01. Phoebe

02.

03.

04.

05.

06.

07.

08. Sterrin

09.

10.

11.

12.

13.

14.

15. En nog even een sprintje met Pauline en Malibu natuurlijk!