Vlak voor mijn vakantie zijn mijn vader, moeder en ik voor het eerst met Hilana naar het bos geweest. Mijn vader heeft een paar hele leuke foto’s gemaakt. Het leek mij leuk om die met jullie te delen.
Hilana is een 3 jarige haflingermerrie. Ik heb haar sinds afgelopen december en ze is mijn eerste eigen paard. Moeder van Hilana is Hondura en vader is Namurai. Jammergenoeg is haar vader kort geleden verkocht naar China.
Het plan was eigenlijk om samen met een stalgenootje te gaan. Dat leek mij voor Hilana het fijnste, maar ging uiteindelijk toch niet door. Daartoe besloten om dan maar alleen te gaan. En dat viel mij alles mee
. Hilana heeft zich keurig gedragen. Was uiteraard wat gespannen maar luisterde ondanks dat erg goed. Ook het trailerladen ging goed. En dat terwijl ik daar het meest tegenop zag. Mevrouw stond er met 3,5 minuut op en met 5 minuten reden we weg 

Wanneer je paard leuk staat op de ene foto en jij niet en jij leuk staat op de andere foto, maar je paard niet

Tussendoor even grasjes eten, want ja je bent haflinger of je bent het niet...

Jeuk en nepnagels is een goeie combi. Ze zeggen wel eens, liefde gaat door de maag, nou een paar goeie nagels willen ook best helpen.

We zijn zelfs even het water in geweest.

https://vimeo.com/287728256?ref=tw-v-share
En toen was het hoog tijd om weer naar huis te gaan.
)
. Maar gelukkig zijn het speciale beschermers van Le Mieux die erg goed fentileren. De beschermers zitten volgens mij niet verkeerd om. Beide zijn maat m, waarbij het ene paar breder is. Die zitten achter.