M'n knappe meisje voor het eerst in RITP!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

M'n knappe meisje voor het eerst in RITP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-18 11:42

Hoi Allemaal,

Afgelopen zaterdag heeft mijn instructrische op m'n haflinger gereden!
En kreeg ik haar camera in m'n handen! Het zijn wellicht misschien niet de super mooiste fotos, maar ik ben heel erg blij met het beeld!!
Sinds een half jaartje is ze verhuist van stalling, en ze is onwijs veel vooruit gegaan!

Lyzet is een 10 jarige haflinger merrie, die graag voor je wilt werken!
Momenteel zijn we voor ons zelf opzoek naar een dressuurzadel. Zelf ook erop geklommen, en lekker uitgestapt!! Mijn balans is even nog ver te zoeken, afgelopen 10 weken niet opgezeten vanwege een gebroken teen helaas. :(

Commentaar is prima, maar houd het netjes! :)
Ook heeft ze die dag schriktraining met koeien gehad, die ernaast staan, plus een rennende shetje op de wei! :D

Nou, hierbij de foto's! :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Reactie zou leuk zijn! :wave: :wave:
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 18-06-18 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overmatige opmaak uit titel verwijderd

tylando

Re: M'n knappe meisje voor het eerst in RITP! <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 11:47

Ze ziet er goed uit!!!!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-18 12:16

tylando schreef:
Ze ziet er goed uit!!!!

Ja hé! :D En tuurlijk loopt ze bij mij nog niet perfect als ik zou willen, maar dat komt wel!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 12:32

Wat een leuke haflinger.
Ze lijkt wat op de voorhand te vallen en lijkt op sommige foto's wat achter de teugel te kruipen. Dit kunenn uiteraard foto's momenten te zijn. En de positie hoe de foto gemaakt is kan het natuurlijk ook erg vertekenen.

Ik kan uiteraard hier een heel verhaal neerzetten hoe ze dat op zou kunnen lossen. Maar dat vind ik niet geheel eerlijk denk dat je instrucice dat ook wel weet. En daarnaast loop ik tegen dezelfde problemen met mijn haflinger, kwa op de voorhand duiken. En zolang ik daar zelf nog moeite me heb, vind ik het niet eerlijk om dan even de wijsneus uit te hangen. haha

ik vind dat je instrucice verder haar prima rijdt zo ver je op foto's kan beoordelen.

En die big smile van jou vind ik echt heel leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 14:01

Heb je toevallig beeldmateriaal van hoe ze draaft? Mag ook gewoon los zijn.

Wat me namelijk opvalt op de fotos is dat ze bijna in tolt loopt, want de takt lijkt niet te kloppen. Het achterbeen staat vaak al op de grond terwijl het voorbeen nog onderweg is. Dat ziet er erg vreemd uit.

Het is op deze 2 fotos goed te zien:
Afbeelding
Het achterbeen is hier zo goed als aan de grond en het voorbeen is onderweg. Hier zou het voorbeen al zeker in de gestrekte fase moeten zoals het rechter achterbeen.

Afbeelding
Ook hier goed te zien, het achterbeen is zelfs al aan de grond en de linksvoor en rechtsachter al in de afzet. Terwijl het rechter voorbeen nog onderweg is.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-18 14:53

plutolover schreef:
Wat een leuke haflinger.
Ze lijkt wat op de voorhand te vallen en lijkt op sommige foto's wat achter de teugel te kruipen. Dit kunenn uiteraard foto's momenten te zijn. En de positie hoe de foto gemaakt is kan het natuurlijk ook erg vertekenen.

Ik kan uiteraard hier een heel verhaal neerzetten hoe ze dat op zou kunnen lossen. Maar dat vind ik niet geheel eerlijk denk dat je instrucice dat ook wel weet. En daarnaast loop ik tegen dezelfde problemen met mijn haflinger, kwa op de voorhand duiken. En zolang ik daar zelf nog moeite me heb, vind ik het niet eerlijk om dan even de wijsneus uit te hangen. haha

ik vind dat je instrucice verder haar prima rijdt zo ver je op foto's kan beoordelen.

En die big smile van jou vind ik echt heel leuk.

Het was inderdaad even een professionele camera wat ik in mn handen kreeg. Dus was ook even continu klikken klikken klikken.. was voor mij ook wennen hoor en paardlief kijken en fotos maken!

Vind mezelf nooit fotogeniek hahaha maar toch thanks! :D

Overigens was dit niet onze eigen bak. Dus de bodem was ook wel even iets zwaar voor haar. Maar ik snap wat je bedoeld. :)

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 17:40

Ze gaat echt met springen vooruit elke keer weer

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 17:45

Dat ze iets op de voorhand valt viel mij ook al op inderdaad. Maar ik vind wel dat je erg vriendelijk rijdt, en dat je een erg knappe pony hebt <3

Edit, zie net dat het je instructrice is die rijdt, en dat die dus degene is die vriendelijk rijdt. Dan he je in elk geval de goede uitgekozen :)

janouk

Re: M'n knappe meisje voor het eerst in RITP! <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 17:55

Knappe merrie. Goed in conditie.
Ik ben net als Joolien wel benieuwd naar bewegende beelden in draf. Want de beenzetting is apart

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-18 19:55

Zal even proberem vd week beeldmateriaal te maken.

De bal was zwaar voor haar, dus wellicht misschien moment opnames.
Lienie_F schreef:
Dat ze iets op de voorhand valt viel mij ook al op inderdaad. Maar ik vind wel dat je erg vriendelijk rijdt, en dat je een erg knappe pony hebt <3

Edit, zie net dat het je instructrice is die rijdt, en dat die dus degene is die vriendelijk rijdt. Dan he je in elk geval de goede uitgekozen :)

Helaas zijn wij dat niet haha. Maar wij zijn ook op de goede weg! :D