Mama is een weekendje uit rijden

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Duke

Berichten: 8332
Geregistreerd: 01-06-05
Woonplaats: Waddinxveen

Mama is een weekendje uit rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-18 09:08

Ik ben een echte buitenruiter. Ik ga graag met mijn stippelvriendje Blue op pad. En zeker een paar keer per jaar doen we een klein weekendje (zaterdag en zondag) met een paar andere paardendames: Kootwijk, Loonse en Drunense Duinen, Nunspeet, Schoorl, dat hebben we allemaal al gehad. En allemaal binnen 1,5 uur rijden.

Dit weekend ging ik wel heel ver voor zo'n nachtje uit logeren. De rit naar het Dwingelderveld is 2 uur en 20 minuten met de trailer. En ik ging alleen. Vooral die trailerrit vind ik dan gewoon erg spannend, want wat als er onderweg wat gebeurt? Het schiet toch wel een paar keer door je hoofd, maar het was allemaal prima gegaan.

Waarom zo ver weg? Mijn oude bijrijder is deze kant op verhuist met haar pony en had ons uitgenodigd voor een heerlijk paardenweekend. Blue mocht logeren op de pensionstal waar haar pony staat en ik kon bij haar slapen. Ideaal! We hebben twee prachtige ritten van 25 en 21 km gemaakt op het Dwingelderveld. Wat een prachtig gebied! Zo gevarieerd, mooie ruiterpaden, leuke routes, heide, bos, weilanden, water. Alles wat je maar wenst.

Hier een selectie van de foto's om te laten zien hoe mooi het daar is en hoe wij hebben genoten.
Afbeelding
Wel goed ingepakt vanwege de dazen en andere steekbeesten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
IJsje te paard, moet kunnen. :P

Afbeelding

Het was een heerlijk weekend. Perfect weer en goed gezelschap. En daarna weer naar huis. Terug naar mijn kindjes en man (want die mis ik wel op zo'n weekendje) en Blue weer terug in de wei in de polder waar we gelukkig aanzienlijk minder last van dazen en andere steekbeesten hebben. Wat dan ook gelijk het enige voordeel van de polder is (want wie wil er nu niet zo vanaf stal zo'n prachtig gebied in kunnen rijden).

Maflinger_S
Berichten: 12190
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Mama is een weekendje uit rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 11:26

Oeh, dat ziet er top uit. Het Dwingelderveld is ook een fijne rijlokatie.