Twee weken geleden is hij 20 jaar geworden en geniet hij sinds februari van zijn "oude"dag bij mij.

Willem ken ik al ruim 10 jaar nu, in 2008 had ik hem uitgezocht om de haflingermerrie van kenissen van mij te laten dekken, en in 2010 heb ik hem uitgebracht in de sport voor een hengstenhouderij waar hij toen van was. Gelijk vanaf het eerste moment had ik een bijzondere klik met hem en hij met mij.

In de jaren die volgde zijn we tot twee keer toe uit elkaar gehaald maar heb altijd geloofd dat whats meant to be will always find its way... en na vier jaar elkaar niet meer gezien te hebben kwam ik hem in januari tegen bij een handelstal in Middelbeers waar hij te koop stond

Super vriendelijke mensen waar ik mij erg fijn bij voelde gaven mij de mogelijkheid om deze keer een normaal afscheid van hem te kunnen nemen, met een mooie foto van hem met mijn gegevens op de achterkant in de hoop dat de volgende eigenaar mij zou laten weten waar hij terecht zou gaan komen ging ik naar stal...
En daar was hij dan.. The one and only

Mocht gelijk met hem gaan mennen

Daarna nog een uurtje hem staan aaien en vol gepropt met wortels ben ik weer gegaan, zou een week later pas weer langs komen

De twee weken die volgde waren voor mij verschrikkelijk, sliep niet meer, had geen honger meer en kon om het minste al gaan huilen.... Maar ik ging zoveel als ik kon naar Willem.
De band die we de jaren daarvoor hadden was er nog steeds, meneertje hinnikte als hij mij zag en volgde mij overal met zijn ogen waar ik naar toe ging.
Heel veel mensen waren geinteresserd in hem en ik voelde alleen maar paniek

Ik moest en zou hem voor mezelf hebben.

Met mijn baas heb ik kunnen regelen om van parttime naar fulltime te gaan zodat het finacieel mogelijk werd om hem goed te kunnen onderhouden, heb een fijne stal gevonden met een uitloop naar de wei, buitenbak en hele mooie uitrij mogelijkheden in Haghorst.
Rustige stal met drie andere paarden waar hij het heel goed mee kan vinden.
Ook had ik werkelijk niks meer van paardenspullen,had na onze laatste breuk alles verkocht! (heb nooit geen ander paard meer gereden)
Mijn droon werd werkelijkheid... Willem werd van mij en niemand die ons nog uit elkaar haalt

Iedereen in mijn omgeving was blij voor ons, het hoorde gewoon zo te zijn.
nu zijn we al vier maanden verder en er gaat geen dag voorbij zonder Willem.
Niks moet en alles mag, rijden heerlijk buiten, mijn dochter rijd er regelmatig op buiten in de bak en we hebben twee weken terug weer eens een fotoshoot gedaan.
We waren uitgenodigd om naar de fotofair in de Beekse bergen te komen.
zal daar ook een paar foto's van laten zien.
We hebben in het verleden al verschillende shoots gehad, hij is ook zo ontzettend knap

Willem kan echt alles, vind ook alles leuk, maar het beste is hij in fotoshoots

Ik hoop dat hij nog jaren mee zal gaan,hij is nog zo ontzettend fit en zit weer lekker in zijn gouden velletje.
Kijk en geniet van deze bijzonder mooie hengst met vacht en een hartje van goud!!

(Willem bij de opendag hengstenhouderij)

(Willem en ik op een wedstrijd 2010)

(Fotoshoot 2011 in de Loonse En Drunense duinen)

(Fotoshoot 2014 Rechtehei Goirle)

(Fotofair twee weken geleden)

(Paar foto's van de afgelopen maanden thuis)

(Met mijn dochter die stapel op hem is)

Heb van Willem honderden foto's, zal deze keer niet meer zo lang wachten met een nieuw topic ban hem.