wat vliegt te tijd... Martje, Jack en Sia op het strand

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SeaSide

wat vliegt te tijd... Martje, Jack en Sia op het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-18 12:23

De afgelopen tijd lijkt het wel alsof alles voorbij raast, in een korte periode ging ik van 4 naar 7 pony's ivm een aantal konik veulens die we bij een slachthuis op hadden gehaald. En ook hebben we de laatste tijd veel leuke projecten om met de paarden aan te werken en ben ik hard aan het oefenen voor examens van de opleiding die ik volg..

Maar ondanks de drukte maakte ik ook dit jaar weer tijd om een kleine tribute te doen voor mijn overleden opa, ieder jaar ga ik rond de datum dat hij niet meer wakker werd naar het strand met de paarden om een filmpje te maken van de vooruitgang, plezier en alle andere dingen die ik met en van ze geleerd heb. Toen mijn opa jaren terug opeens slecht ter been werd ben ik met mijn vriend alles gaan filmen met de paarden zodat we het aan hem konden laten zien. En voor mij is het ieder jaar iets speciaals waarbij ik voor mijn gevoel nog iets voor hem kan doen ondanks dat hij er niet meer is.

Dit jaar wilde ik naast mijn 2 pony's Martje en Jack ook graag Sia meenemen, met haar train ik niet echt omdat ze 2 is maar heeft ze van Jack een hoop dingen afgekeken.
1. Afbeelding

2. Afbeelding

Martje mag natuurlijk ook niet ontbreken in het filmpje zij was tenslotte mijn opa's pony, inmiddels is ze 27 jaar en omdat we samen zijn opgegroeid durf ik ipc alles met haar zolang haar lichaam en conditie het nog trekken.
3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding

7. Afbeelding

En weer terug naar huis, na een heerlijk strandritje
8. Afbeelding

Op de dag zelf ben ik nog samen met mijn vriend en Jack naar het strand gegaan dat is onze jaarlijkse traditie, Jack had alleen 2 weken daarvoor een zware koliek aanval gehad tijdens een demonstratie -O- . Ik heb hem daarna een pauze gegeven omdat hij na onderzoek de aanval waarschijnlijk van een vitamine spuit heeft gekregen die hem uit zijn winter vacht moest helpen. Dit resulteerde in een hele drukke Jack op het strand die het eigenlijk niet eens is geweest met de rust en heel graag heel veel tegelijk wilde doen :') . we hebben maar een paar trucjes van hem gevraagde en daarna mocht hij door de zee en lekker even rennen.

9. Afbeelding

10. Afbeelding

11. Afbeelding

De kwaliteit van de video is misschien niet zo geweldig als andere jaren, we wilde ons vooral focussen op het plezier ipv het totale "perfecte" plaatje vooral de beelden van Martje hebben wij zoveel lol beleefd om die te maken dat we niet hebben gekeken of ze scherp waren of mooi gefilmd waren maar als we 1 ding van mijn opa hebben geleerd is dat je er van moet genieten en dat deden we :Y)

Ook wil ik nog graag even een linkje plaatsen van de video die we vorig jaar voor opa maakte, deze was zo bijzonder omdat er een zeehond voorbij kwam zwemmen en mijn opa jaren EHBZ is geweest voor zeehonden: https://www.youtube.com/watch?v=Mrwp1iK32Ls

Bedankt voor het kijken en lezen tot het volgde foto verhaal/verslag :j
Laatst bijgewerkt door SeaSide op 07-06-18 12:43, in het totaal 3 keer bewerkt

Niwla

Re: wat vliegt te tijd... Martje, Jack en Sia op het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 12:27

Wat ontzettend gaaf zeg! Een heel mooi eerbetoon aan je opa ook. Misschien ligt het aan mijn laptop, maar bij mij doen niet alle foto's het.

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-18 12:44

Niwla schreef:
Wat ontzettend gaaf zeg! Een heel mooi eerbetoon aan je opa ook. Misschien ligt het aan mijn laptop, maar bij mij doen niet alle foto's het.

Dankje wel! Inmiddels werken de foto's, de bokt-upload wilde er een aantal voor zichzelf houden -O- ..

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 06:38

Prachtige foto's <3

dieseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 15:06

Heel puur, mooi gedaan!

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-18 22:08

Lynnepinny schreef:
Prachtige foto's <3