Er kwam een onverwachte verhuizing tussendoor, dus ik dacht even aan afzeggen, maar gezien Rock de verhuizing zo ontzettend goed oppakte, besloot ik er gewoon voor te gaan. En vandaag was het zo ver!

Het was voor ons de eerste lange rit met de wagen, Rock heeft er nooit langer dan 30 minuten in gestaan. Na bijna een uur, werd hij toch wel erg onrustig, maar uiteindelijk heeft hij het goed doorstaan. Eenmaal van de wagen, was hij weer zijn vreselijk brave zelf.
De training zat heel fijn in elkaar, het park is ruim opgezet maar toch mooi overzichtelijk. We mochten zelf door het park heen gaan en bekijken wat we wilden doen, er was begeleiding indien nodig of gewenst. Dat vond ik erg fijn, want het gaf ons de gelegenheid om gewoon een beetje door het park heen te struinen en af en toe een hindernis mee te pakken. Mijn doel voor vandaag was vooral heel veel plezier hebben, voor beide kanten, en dus een goede ervaring op doen. Niets moest (behalve op de terugweg de veewagen in

En dat is dubbel en dwars gelukt

We hebben lang niet alles gedaan, ik heb hem tussendoor veel laten grazen, kijken naar anderen en op de een of andere manier rolt het zand in Brabant beter dan in Zuid Holland, want hij lag verdacht veel op zijn rug.

Ook ben ik op een gegeven moment gestopt, ik wilde hem sowieso niet overvragen en hij was overal zonder aarzeling overheen gegaan. Het was goed zo.

Mijn vriend heeft ons gereden en foto's gemaakt!
1.

Het blok maar dan wat groter, peanuts voor hem

2.

Trekkerbanden ook geen probleem (ook met 4 benen op gestaan, maar ik heb hem niet laten klimmen).
3.

4.

Op de hoge brug!
5.

Voorbeentjes op de wiebelbrug
6.

7.

Bergbeklimmen

8.

Súper trots, hij ging er in! Nog nooit te water geweest, maar plonste zo achter me aan

Samen spetteren!
9.

Dit is leuk!
10.

11.

Ja hoor plat kan ook prima

12.

Nog een keer over de brug
Maar toen viel hij er af!! (Grapje natuurlijk

13.

Door het keienveld
14.

En als afsluiting nog even het water in!
Eigenwijs gewoon nog een keer snorkelen!
15.

Dit was, ondanks de afstand, absoluut voor herhaling vatbaar!