Goh.. ondanks dat jullie zo enorm lief en vriendelijk voor me waren toen ik mijn eerste fototopic opende (https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1932508&hilit=blije+jippie), vind ik het alsnog erg spannend om berichten te plaatsen en al helemaal om een topic te openen
Nu heb ik Jippie op 6 juni alweer een jaar, dus vond ik het wel echt tijd worden om die drempel weer eens over te gaan. Iets meer dan een jaar geleden ging ik op zoek naar mijn eerste eigen paardje, nadat ik 16 jaar geduld had moeten hebben. Ik wist goed wat ik wilde; een paard tussen de 6 en 12 jaar met ervaring buiten en op wedstrijd. Dus kwam ik thuis met Jippie, een toen 3-jarige zadelmakke tuigerruin (Eebert x Manno)
. Wel durf ik inmiddels te zeggen dat Jippie écht mijn droompaard en maatje is
.Ik weet dat ik nog heeeel veel moet leren en verbeteren om Jippie goed op te leiden. Ik krijg gelukkig wekelijks erg fijne en goede begeleiding. Het plan (waar ik inmiddels niet meer onderuit kan, haha) is dat we van de zomer eens in de B dressuur gaan starten. Dat vind ik erg spannend; zoveel mensen met zoveel meningen. Kortom; voor mij nog genoeg te leren en te overwinnen, gelukkig heb ik een onwijs lief paard onder mijn billen

1) Juli 2017 - Oktober 2017; de eerste en laatste rijfoto van ons vorige topic.

2) November: We maken gebruik van de enorme ruimte van de buitenbak om lekker rond te galopperen!

3)

4) December: Aan de longeerlijn hangt hij ook regelmatig de showbal uit

5) Februari: Hij kan na de les ontzettend trots kijken! Groot gelijk, want hij doet ook altijd super zijn best
.
6) Ik vind het leuk om te zien dat hij al meer ruimte kan pakken in zijn hals. Dit kost hem veel kracht, maar oefening baart kunst.

7) Ik vind het zo leuk dat Jippie voor alles in is! De voetbal had hij binnen een paar minuten door en hij geniet er met volle teugen van dat hij ergens tegenaan mag trappen

8) Maart

9)

10) April; Lekker in de buitenbak. Inmiddels lastig foto's maken daar; het staat vol met hindernissen haha (wel heel leuk om doorheen te slalommen)

11) In de afgelopen maanden hebben we heeeeel vaak geknuffeld samen; hier een kleine compilatie van "Baby slaapt"

12) En een kleine compilatie van "Baby speelt" haha.

13) Mei; galopje

14) Mei; en hals verlengen

15) Juni; vandaag had ik een idee... en Jippie deed gezellig mee
Heerlijk hoe makkelijk hij zulke geintjes oppakt
Ook al heb ik nog een hoop te verbeteren, ik ben enorm blij met mijn lieve, gezellige, vrolijke paardje en ik geniet iedere dag van hem!
Bedankt voor het lezen en kijken!