Zadel, waar ga je met dat paard naartoe?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Zadel, waar ga je met dat paard naartoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 15:50

Hoi iedereen!

Ik heb een 3-jarige Rocky die voorlopig lekker paard mag zijn met zijn vriendjes, maar om hem aan alles te laten wennen, krijgt hij af en toe een zadel op. Van mijn oude ruin heb ik al het materiaal nog. Alleen is dat een groot en zwaar paard, dus alles is in principe te groot voor mijn jonge grut. Maar goed, we testen af en toe een keertje hoe hij reageert op iets nieuws.

En zo ging 6 maand geleden voor het eerst het zadel op de rug van mijn ventje. *D

Het grut verzoop letterlijk in het zadel. :=

Afbeelding

Ook mijn ander zadel was veeeel te groot voor hem. :roll:

Afbeelding

14 dagen geleden toch nog maar eens het Engelse zadel erop gelegd en blijkbaar is meneer wel langer geworden. :):)

Afbeelding

Dus dacht ik gisteren: laat ik mijn western zadel nog eens testen. +:)+ Nu ja, eigenlijk wilde ik verkoopsfoto's maken, want het ding ligt in mijn voorraad en de muizen vinden het blijkbaar een lekker stuk. Had eerst het zadel even ver naar voor gelegd als 6 maand geleden.

Euh baas, ligt dat ding wel goed? :o?
Afbeelding

Baas, ik denk dat het echt niet goed ligt! >;)
Afbeelding

Dan maar het zadel wat beter gelegd. Zie je mijn uk denken: help ik verzuip! :n

Afbeelding

Bon baas, als jij het er niet af haalt, dan breng ik het zelf maar weg. :)*

Afbeelding

Oef, ik heb het overleefd. O:)

Afbeelding

Zadel gaat een ereplaats in huis krijgen, waar het niet meer wordt opgevreten door de stalmuizen. Vriend vind het een pronkstuk en wil het niet in de verkoop. Of het ooit echt op mijn mannetje gebruikt wordt? Ik denk het niet. Hij is duidelijk op 6 maand tijd al groter en langer geworden en zal nog groeien, maar voor mij hoeft dit ding er echt niet op. Al zou het wel gaaf zijn als het ooit gaat passen natuurlijk, want hij staat er wel mee.

Wijslander

Re: Zadel, waar ga je met dat paard naartoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 19:53

Mooi paard, mooi zadel! Zou ze beide houden, ook al kunnen ze dan misschien niet samen. :P fijn dat hij lekker de tijd krijgt om uit te groeien (het paard dus, niet het zadel).