toen ik 13 was kreeg ik mijn eerste pony Amigo, helaas heb ik hier niet lang van mogen genieten. door de scheiding van mijn ouders kon mijn vader de stalling niet meer betalen en moest helaas na een kort jaartje alweer weg.
Toen was daar Luna, de pony van mijn nichtje.

ik mocht haar verzorgen. Al gauw deed ik steeds meer met haar en mocht ik haar als eigen beschouwen. Ondanks dat ik nu ook mee betaal in de kosten is voelt het toch niet echt als jouw eigen paard.
Al jaren wist ik wat ik graag zou willen mocht er de dag komen dat ik van mijn eigen centen mijn eerste echte paard mocht kopen. Graag wou ik een koudbloed, een haflinger of tinker. Een met veel behang, een vriendelijke goedzak waar ik uren mee buiten zou kunnen rijden.
In april was het dan zover, ik kocht mijn eerste pony! En dus niets van wat ik eigenlijk dus in eerste instantie wou
Het werd namelijk geen tinker of haflinger maar een AMHA.. Ook heeft hij nog niet zo veel behang en zou ik er nooit op kunnen rijden
Toch ben ik verliefd op dit mannetje.. Ik ken hem al langer en toch is hij voor mij een dream come true!
Graag stel ik jullie voor aan Dusty
Klein paspoortje:
Naam: LEB Suchabuck Dusty Crophopper
Ras: AMHA
Geslacht: (nu nog) Hengst
Leeftijd: 2 jaar
November 2016, toen kon hij nog los grazen in het park zonder weg te lopen

Augustus 2017

en de foto´s van gisteren, een maandje in mijn bezit
(foto´s zijn zwart/wit omdat mijn telefoons camera kapot is en dus alleen zwart/wit foto's kan maken
)

ik hoop over een jaar of 2 hem te laten kunnen beleren voor de kar. maar voor nu mag hij lekker genieten en laten we het bij de wandelingen.

Het is je van harte gegund deze knapperd!