Je eerste eigen pony..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AmyJamess

Je eerste eigen pony..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-18 14:51

Iedereen droomt er van en over hoe je eerste paard er ongeveer uit moet zijn. Zo ook ik. Nouja niet geheel mijn eerste eigen pony..
toen ik 13 was kreeg ik mijn eerste pony Amigo, helaas heb ik hier niet lang van mogen genieten. door de scheiding van mijn ouders kon mijn vader de stalling niet meer betalen en moest helaas na een kort jaartje alweer weg.

Toen was daar Luna, de pony van mijn nichtje.
Afbeelding
ik mocht haar verzorgen. Al gauw deed ik steeds meer met haar en mocht ik haar als eigen beschouwen. Ondanks dat ik nu ook mee betaal in de kosten is voelt het toch niet echt als jouw eigen paard.

Al jaren wist ik wat ik graag zou willen mocht er de dag komen dat ik van mijn eigen centen mijn eerste echte paard mocht kopen. Graag wou ik een koudbloed, een haflinger of tinker. Een met veel behang, een vriendelijke goedzak waar ik uren mee buiten zou kunnen rijden.
In april was het dan zover, ik kocht mijn eerste pony! En dus niets van wat ik eigenlijk dus in eerste instantie wou :+

Het werd namelijk geen tinker of haflinger maar een AMHA.. Ook heeft hij nog niet zo veel behang en zou ik er nooit op kunnen rijden :7
Toch ben ik verliefd op dit mannetje.. Ik ken hem al langer en toch is hij voor mij een dream come true!
Graag stel ik jullie voor aan Dusty <3

Klein paspoortje:
Naam: LEB Suchabuck Dusty Crophopper
Ras: AMHA
Geslacht: (nu nog) Hengst
Leeftijd: 2 jaar

November 2016, toen kon hij nog los grazen in het park zonder weg te lopen :Y)
Afbeelding

Augustus 2017
Afbeelding

en de foto´s van gisteren, een maandje in mijn bezit <3 (foto´s zijn zwart/wit omdat mijn telefoons camera kapot is en dus alleen zwart/wit foto's kan maken }:0 )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ik hoop over een jaar of 2 hem te laten kunnen beleren voor de kar. maar voor nu mag hij lekker genieten en laten we het bij de wandelingen.

khirshanta

Re: Je eerste eigen pony..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 14:55

Wat een leukerd! Bijna een mini fjord :+

Heel veel plezier samen!

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 15:14

Toen ik de eerste foto zag dacht ik dat het een fjord was!Hij heeft echt die kleur.Het is een dotje,veel plezier samen!

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 15:19

Ahw wat een dropje zeg! <3

Doodle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 15:26

Idd een inimini fjordje, ben verliefd <3

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-18 16:56

Bedankt allemaal!
Heb hem zelf nooit vergeleken met een mini fjord, maar nu je het zo zegt :j

joliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 21:53

Wat een leukerd! Veel plezier met hem.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 21:58

Van harte gefeliciteerd! Wat moet dat zwaar voor je geweest zijn je ouders scheiden en dan ook je pony gedwongen weg moeten doen ;( Het is je van harte gegund deze knapperd!

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-18 11:18

saskiakefie schreef:
Van harte gefeliciteerd! Wat moet dat zwaar voor je geweest zijn je ouders scheiden en dan ook je pony gedwongen weg moeten doen ;( Het is je van harte gegund deze knapperd!

Dat is inderdaad nooit leuk. Achter af gezien besef ik wel dat het toendertijd de beste keuze was. Bedankt :)