Ik heb een aantal foto's ontvangen van mijn tweede wedstrijd met Divino! Divino is pas kort bij mij, en zijn dus nog maar heel kort een combinatie, hij was nogal een bommetje in de galop
waardoor de batterij mooi leeg was op het eind en in de tweede proef
maar oefening baart kunst! Ik ben heel trots op hem dat hij toch zo voor mij door het vuur gaat!Even voorstellen voor degene die hem nog niet kennen!
Dit is Divino een 10 jarige apto goedgekeurde valk dekhengst, hij komt uit Spanje en is 1.63 +- hoog!

Genoeg gebabbeld!
Hier de wedstrijd foto's!
de draf foto's,

Ik ben zo trots!
Bedankt voor het kijken!
Heel leuk paard!

ziet er niet echt ontspannen en soepel uit.
Dat komt vast en zeker goed, denk dat je gewoon iets meer vrijheid mag geven en een minder strakke hand, heb ook even je video's bekeken en even opletten dat je paard niet te ver achter de loodlijn gaat lopen. Nogmaals, wel een heel knap dier! Veel succes nog samen!
Ik heb ook best wat ervaring met verschillende PRE's, ook met van die heethoofden, en je kan een PRE ook prima op je zit terug rijden waardoor dat opkrullen geen automatisme wordt. Maar dat vergt natuurlijk wel correcte training en consequente houding van de ruiter (naar zichzelf toe vooral).
.. we doen ons best, op ons vorige protocol stond dat we een leuke combinatie waren en dat ik sympathiek had gereden. Zijn allemaal leermomenten, vandaar dat ik ook imperfecties deel..
)