Ik zie m nog tapdansen naast zn moeder...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amyz

Ik zie m nog tapdansen naast zn moeder...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-18 12:04

Afbeelding

Bijna 3 jaar geleden mocht ik van goede vrienden aanwezig zijn bij de bevalling van hun merrie. Ontzettend spannend, vooral toen zij even wat slaap gingen pakken en mij het waken toevertrouwden. Ik was als de dood dat ik iets zou missen. Gelukkig bleek ik scherper dan verwacht en mijn woorden 'ze gedraagt zich het laatste half uur net even anders' waren nog niet koud, of het water brak.

Afbeelding

Daar was ie dan, Probor Rifat. Een prachtig Straight Russian Arabian kereltje. Zó prachtig, dat ze besloten hem aan te houden. Het is natuurlijk altijd maar afwachten hoe ze uitgroeien, maar doel was om er een dekhengst van te maken.

Afbeelding

Afbeelding

Ik zie hem nog wiebelen op zn benen... En zomaar ineens is ie stoere hengst, gaat ie zn eerste merries dekken, en als alles goed gaat ben ik volgend jaar bij de geboorte van zijn eerste nakomeling!
Inmiddels wat bevallingen verder en een stuk minder zenuwachtig...waakt toch wat fijner :') :D

Is hij niet ontzettend gaaf geworden!? <3 <3

uiteraard geplaatst met toestemming eigenaren

Loeky01

Re: Ik zie m nog tapdansen naast zn moeder...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 18:53

Wauw gaaf dier zeg! Heel mooi opgedroogd

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 00:09

Mooierd hoor! <3

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 08:47

Knap dier.

Maar het filmpje zou ik aanpassen, de standfoto de 3? keer voorbij komt met voetje op rust/been raar doet nogal afbreuk aan promo. Rest zijn de bekende promofoto's, maar deze er tussen is een aanfluiting. Goede netjes recht op 4 benen staand foto maken dus. Dan is filmpje/verkoopreclame (wat het is) weer kloppend.