Een best wel mooi moment voor mezelf, omdat ik toen ik hem adopteerde in gedachte had hem "nog een paar mooie jaren" te geven. Ondertussen is dit al bijna 7 jaar en is hij beter dan ooit! Het is wel even spannend geweest toen hij een aantal jaar geleden heel erg ziek is geweest en ik dacht dat ik hem kwijt was, maar hij was er nog niet klaar mee en tot op heden sleurt hij me nog het hele terrein over
We doen niet meer zo heel veel, kijken van dag tot dag wat gaat en waar we zin in hebben, maar ik denk wel dat hij geniet van zijn pensioentje, en hoop dat jullie door middel van een aantal foto's kunnen meegenieten.
1. Hij geniet van onze zandbak.

2.

3. Of de grasjes.

4. Die uiteraard vooral lekker zijn

5.

En als het lukt trekken we er ook op uit en krijgen we dit soort plaatjes.
6.

7.

8.

9.

10. De allermooiste

11. Wat "birthday-dag-plaatjes"

12.

13. Maar hij had er niet zo'n zin in

En tussendoor prullen we ook nog wat met grondwerk & clickertraining. Kijken wat kan en wat hij leuk vindt om te doen. Best moeilijk om creatief te zijn, want een blind paard kan je uiteraard niet naar een target toe sturen ...
Soms gaat het wel eens "mis", dan denkt hij dat er een bende obstakels op de weg ligt ofzo en is hij het even kwijt
Maar het maakt hem niet minder schattig
Ik ben heel blij dat we deze mijlpaal hebben mogen halen, en ik hoop dat er nog vele jaren mogen volgen! Bedankt voor het kijken
Gefeliciteerd !