When today just isn't your day...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gimme_Joy

When today just isn't your day...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-18 16:25

We kennen dat allemaal wel. Je staat al op met de gedachte, vandaag is niet mijn dag. Je brandt je vingers aan de broodrooster, morst koffie over je parelwitte blouse, staat direct bij de oprit van de snelweg al in de file. Je haar zat goed tót die windvlaag vlak voordat je naar binnen ging en de supermarkt heeft net niet meer die ene soep waar je zo'n trek in had voor de lunch. |o -O- _-:(

Zo'n dag. En natúúrlijk heb je dan helemaal geen zin in je moeder die wil dat je leuk lacht voor de foto. En dat laat je merken. Dus.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gelukkig, gelukkig zijn deze dagen schaars en kan ze best ook heel mooi op de foto:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Herkennen jullie het? Misschien kunnen we als lotgenoten elkaar steunen op dit soort dagen? Laat maar weten! :(:)

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 15:08

You may kiss my big brown ass :D
Maar het zijn wel mooie billen en ze staat er niet als een zotje op :)

Sophie_Wind

Re: When today just isn't your day...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 15:12

Die vierde foto is echt te grappig! :')
Mijn pony had dat net toen we een keer naar een mooie plek gingen om foto's te maken, uiteindelijk 1 mooie foto van hem kunnen maken :')

Gimme_Joy

Re: When today just isn't your day...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-18 11:01

Haha dankje Natascha! :D

Het schijnt ook iets merrie-achtigs te zijn haha! En laat ik nou nét geen ervaring hebben met merries... :')