gezien ik zwijmel bij mooie paarden-bloesemfoto's vond ik het weleens tijd voor een fotoshoot met dit thema. Mijn fjord is 1.53 meter en wordt over een paar dagen alweer 20 jaar. Ik ben dol op haar brede borst en massieve nek. Ze is ongelooflijk gevoelig, voorwaarts, fit en werkwillig. Maar bovenal eerlijk, lief, stoer en betrouwbaar. De foto's zijn gemaakt door Maritte van Luckyshots.
In 2012 kwam Thirza in mijn leven. Ik lag al de hele zomer in het ziekenhuis en het ging heel slecht met me. Mijn ouders schonken mij het liefste paard ter wereld. Natuurlijk waren alle problemen niet in één keer opgelost, maar Thirza heeft me wel op allerlei gebieden geholpen (doet ze nog steeds!) en ik leer veel van haar. Bijvoorbeeld, door straatvrees had ik er al moeite mee wanneer de gordijnen niet dicht zaten. Maar op de paardenrug zat ik hoog en durfde ik in kleine stappen buitenritten te ondernemen! Ze heeft me uit een sociaal isolement gehaald en van veel angsten af geholpen. We hebben samen al veel gedaan zoals vele uren buitenritten, twee keer naar het strand, bijna iedere vakantie op ponykamp, naar het pannenkoekenhuis, dressuurwedstrijden, sponsorspringen, veel lessen, zwemmen, nachtritten, dauwtraprit, noem maar op! Haar verzorgster (en mijn vriendin) gaat straks ook met haar op een vrijheidsdressuur ponykamp van Eva en Jesse. Thirza is oprecht mijn allerbeste vriendin en ik ben nog iedere dag dankbaar. Twee jaar geleden had ze last van koliekaanvallen, gelukkig is ze er weer bovenop gekomen! Momenteel gaat het met haar been moeilijk en gaat ze deze week weer naar de kliniek. Omdat zij zo goed voor mij zorgt, heb ik haar beloofd tot het einde bij haar te blijven en goed voor haar te zorgen.
Hier komen een paar van de foto's dan:
1

2

3

4

5

6

7

8

9
Dank jullie wel voor het lezen en bekijken, een reactie is super tof!
Ik ga er één uitvergroten, ik twijfel nog tussen 1, 3 of 4.
Liefs