Ik maak dit topic aan omdat ik zo onbeschrijfelijk trots ben op mijn maatje! Afgelopen donderdag zijn we voor het eerst in de L2 dressuur gestart. Ik was zooooo zenuwachtig! We besloten om gewoon gelijk
Ik tussen de warmbloeden te starten. We zijn gestart op een schitterende locatie waar ook het CSI geesteren gehouden wordt. Super warm die dag 28 graden. Kort los gereden en snel de ring in. Nou hij liep super en liet zich heel fijn zien! We werden beloond met 198 en 184,5 punt! Gelijk 3 winstpunten! Op een roze wolkje natuurlijk.
Gisteren mochten we weer van start. Dit keer ging de reis naar Almelo. Weer zonder verwachtingen erheen, want het was best wel weer warm: 27 graden. Weer kort los gereden zelfde als de donderdag. Ging weer goed! Gewoon lekker kunnen rijden. Leverde ons 180 en 191,5 punt op! Yes weer twee winstpunten! Maakt ons dus in 2 wedstrijden L2 +5. Super trots op hem, dat hij dit zo flikt

1. Ben ik niet leuk, lief en schattig

2. Op naar de losrij ruimte

3. Lekker los rijden

4. Idem

5. Jasje aan, we mogen bijna de ring in

6. Rond draven, net in de ring

7. Binnenkomen, vrolijk lachen naar de jury Haha

8.

9. Inzet wijken voor linkerbeen

10. Achterwaarts, aan het lipje kun je zien dat hij het nog lastig vind, maar doet het keurig.

11. In de volgende ring

12.

13. Galop

14. Halt en groeten

15. Trots! Braaf paard!

Zit hier momenteel nog steeds op een roze wolk

Bedankt voor het kijken, en een reactie is leuk!