Na een paar weken longeren konden we beginnen met rijden aan de longe en daarna los. Het ging steeds beter en ik kreeg steeds meer plezier met Ibiat, maar al snel kwamen er kopers. Meisje was te onervaren voor een jong paard en dus ging het niet door, stiekem was ik er wel heel erg blij om. Helaas voor mij kwamen er snel daarna weer kopers en ze deden een bod. In spanning wachtte ik af of mijn instructeur het bod zou accepteren en een paar dagen later toen ik op school zat kreeg ik een sms van mijn vader: "We hebben vanavond een verrassing voor je."
Toen ik thuis kwam stonden er glazen en een fles champagne op tafel, maar ik durfde het nog niet te hopen. Uren later zaten mijn ouders en ik aan tafel en kwam het verlossende woord: "Wij hebben Ibiat voor je gekocht". Ik kreeg tranen van geluk. Wat was ik blij dat mijn maatje bij mij mocht blijven!!
Over Ibiat:
- Ruin
- 2013
- Rabiat Z * Lux
http://www.allbreedpedigree.com/ibiat
Eerst wat losse foto's, daarna vergelijkingsfoto's!
1. Baby-Ibiat

2. De dag dat ik hem kreeg

3. Eerste keer mee naar springles

4. Lekker thuis oefenen met springen en dressuur

5. Na een paar weken in de bak rijden konden we zelfs al op buitenrit

6. We begonnen met dressuurwedstrijden

7. en oefenen dus ook veel dressuur

8.

9. Tussendoor lekker plezier maken!

10. En gewoon gek doen!

11. maar ook heeeeel veel knuffelen, want het is écht een kroelbeer

En tenslotte de vergelijkingen!
12. Links vorig jaar april, rechts dit jaar april

13. Links vorig jaar april, rechts dit jaar april

Inmiddels zijn we dressuur B+8 en wil ik sowieso dit jaar met hem naar het L. Met springen willen we ons wedstrijddebuut gaan maken. Ik ben onwijs blij met mijn knuffel- en teammaatje en hoop dat we nog lang plezier mogen hebben samen!
Bedankt voor het lezen en een reactie zou leuk zijn!
Foto 8 zie je een ruiter met een terugwerkende hand en zit, ook een beeld wat je niet moet willen zien.
Nog heel veel succes samen, ben benieuwd nar verbeteringen, dus hoop dat je die nog wel durft te plaatsen binnenkort!