Dat was een enorme klap voor ons allemaal, we hadden er zo naar uitgekeken en onze dochter natuurlijk helemaal. Gelukkig gaat het met Suzie zelf weer goed inmiddels, maar na alles gunde ik onze dochter ook wat geluk. Toevallig kwam vanmorgen op de voorjaarseditie van de zuidlaardermarkt een ponietje op mijn pad en haar lieve en zachtaardige blik deed me zwichten.
Zo kwam het dat er vanavond een trailer voor ons huis stopte. Lisanne wist van niets en ik riep haar naar buiten met de vraag of zij wist wie er voor ons huis stopte. Lisanne liep naar voren en toen er een pony van de trailer af gewandeld kwam en zij het touw in haar handen gedrukt kreeg was ze zo ontzettend gelukkig! Daar sta je dan zomaar met een klein paardje en een paspoort. Wat heerlijk om mijn dochter zo te kunnen zien stralen. "Hoe heet ze? "was de eerste vraag die ze uit haar mond kreeg. Wendy is haar naam.

Wendy mocht mee naar het mini weitje om even bij te komen van haar spannende dag en om kennis te maken met Lisanne. Die was in de zevende hemel:

Daarna mocht ze kennismaken met Suzie, want voor Suzie is het natuurlijk helemaal fijn als ze een vriendinnetje van haar eigen formaat heeft om haar ellende wat te doen vergeten. De kennismaking verliep prima. Beide pony's zijn zachtaardig en vriendelijk naar elkaar gelukkig

Wat een geweldig koppie

Daarna een eerste poetsbeurtje. Die kan ze goed gebruiken met haar wintervachtje nog! Suzie's verzorgster hielp ook graag even mee

Volgens mij worden dit hele goede vriendinnetjes van elkaar!

En nu.. lekker uitrusten van de lange dag in een ruime stal, samen met Suzie en een flinke berg lekker hooi. De komende tijd mogen er een paar kg's bij gekweekt worden, zal de hoefsmid haar van de lange hoefjes af helpen en zal een wormenkuurtje geen overbodige luxe zijn vrees ik. Maar dat doen we graag natuurlijk.