En WAUW, ik was meteen verliefd, wat een gaaf, mooi en lief paard! Liefde op het eerste gezicht, mijn droompaard.
1.

2.

Pablo ter Schellebeek
9 jaar
1.68m
Vlaams paard x Comtois
clown
Ik ben met hem aan de slag gegaan, en wat een genot was dat, opstappen en wegrijden! Heerlijke ritjes konden we maken: alleen op pad, met andere paarden, achter de koets aan, hij deed het allemaal super braaf.
3.

4.

5.

6.

Ook voor de wagen zijn we hem gaan beleren, dat pakte hij erg goed op, dus zo stond hij heel snel in enkel- en dubbelspan!
7. Al gauw op de markt in Delft

Helaas merkte ik aan hem dat hij niet echt op zijn plek was bij ons. Hij begon steeds meer te wennen, maar paste niet echt binnen het bedrijf, dus zal nooit écht gelukkig worden....
Ondanks dat ik helemaal weg van hem ben, en eigenlijk juist ook daarom, toch aan de eigenaar voorgesteld hem te verkopen (Hij twijfelde daar al over). Daarbij wel gevraagd of ik dan een goed en vooral passend huisje voor hem mocht zoeken. En dat mocht! Helaas op dit moment niet de mogelijkheid hem zelf te kunnen kopen
Heel veel berichten verder kwam er 1 berichtje die anders was dan de anderen en dat beviel mij wel. En hen beviel Pablo wel, en toen is het heel snel gegaan! Inmiddels is hij verkocht en is mijn missie volgensmij geslaagd
(een goed en passend huisje, waar hij heel gelukkig wordt)Ik wens zijn nieuwe eigenaren héél veel plezier en geluk met dit gouden paard.
Voor hij weg ging heb ik nog wat leuke foto's en een fantastisch laatste ritje met hem gemaakt

In korte tijd erg veel van dit paard gaan houden, echt mijn maatje..
8. Dit koppie wordt toch iedereen verliefd op?!

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15. Dag vriendje
Veel plezier bij je nieuwe eigenaren. Ik ga je missen!

Bedankt voor het lezen
Dus hij verdient ook een geweldig huisje..