Het is alweer even geleden dat ik mijn knappe tinkerman riley heb laten zien.
Geen spectaculaire plaatjes dit keer maar gewoon simpel wat huis tuin en keukenplaatjes omdat riley hoe dan ook toch wel een knappe vent is vind ik
Paspoortje:
Riley
8 jaar
Geschoren tinker
1.54m hoog
Tinkerboy (v:thunder) x Skyline
Bij deze:
Zo is het begonnen, 1 van de eerste dagen bij mij.

Al gauw werd hij geschoren omdat ik nou eenmaal niet van overtollig haar houd

Onze laatste selfie op de vorige stal

Inmiddels zijn wij verhuist van stal en hoewel wij het op de vorige stal uitstekend naar ons zin hadden merk ik aan riley dat hij op zijn nieuwe plek helemaal openbloeit...hij is ondertussen van een onzeker paardje naar een enorme brutale aap verandert haha.
Hij heeft nu een grote loopstal van 14*5 meter en daar aanvast een paddock van +-20*5 meter...dit deelt hij sinds kort met een 20 jarige onderdanige draversmerrie(proudly heet ze) welke in de vorige groep niet helemaal op haar plaats was...
Riley voelde zich bij bijna geen enkel paard echt veilig...rent voor ieder paard weg, zeer onderdanig en soms zelfs angstig voor andere paarden...inmiddels heeft hij aan proudly een fantastisch wijfie gevonden

Ondertussen eten proudly en riley zelfs samen van de slowfeeder...

Riley is helemaal happy, hij rent, vliegt, speelt slaapt, rolt er op los...waar hij voorheen weinig lag, rolde en speelde, is hij nu soms niet te houden meer...trappelend naar de longeerbak want dat zand daar rolt echt ooooh zo lekker haha
Zijn paddock gebruikt hij geregeld voor een middagdutje...want ja...ze zeggen van slapen wordt je mooi toch?

We hebben inmiddels een begin gemaakt met het beleren voor de wagen wat hij tot nu toe goed oppakt...echter ligt het op een laag pitje omdat ik met ernstige rugklachten kamp.

We hebben riley zijn stal laatst helemaal met de hogedruk schoongemaakt en heb meteen maar even de muur (deels) meegenomen

Verder wandelen riley en ik zo af en toe eens als mijn rug het toelaat en mijn bijrijder rijd, longeert en wandeld ook lekker met de knappe man

En zoals velen dit weekend hebben gedaan, voor het eerst dit jaar de 20 graden aangetikt en dus tijd voor wassen! Alle zand, blubber, poep, plas en vlekken schoongeschrobt en hij was weer oogverblindend schoon...eenmaal terug in de paddock had ik nog geen tijd om het hek te sluiten of hij lag alweer lekker languit in de modder

Gelukkig had ik wel een foto van zijn manen voor het wassen en van hem helemaal na het wassen...daar zie je nu niks meer van terug helaas hahaha
Bedankt voor het kijken en leuk als je een reactie achter laat
(Ik weet dat riley te dik is, hij staat op een trainings en voedingsdieet