Paasveejaarmarkt in Beek

Normaal zou Duke ook mee gaan maar die moest ik op het laatste moment afmelden want die is ziek. (Zal ook eens niet, moet zijn hele babyleven nergens heen maar als hij eens mee moet is hij ziek. Mannen hé)
De bedoeling was dat ik mensen wat bekend zou maken met het Clydesdale ras, liefst onder zadel en Duke zou dan aan de hand voorgesteld worden. Omdat Duke er niet bij was heb ik Dexter dus zowel aan de hand als onder het zadel voorgesteld

Wij doen geen zwaar dressuurwerk of gekke dingen, Dexter is echt grasmaaier in hart en nieren en hij haat werken
Maar hij leek er aardig lol in te hebben!Wij hebben 1,5 jaar al geen bakwerk meer gedaan, enkel nog ontspannen buitenritjes. Hij vindt het vreselijk en zo ging bij mij de zin ook een beetje over. Buiten hebben we samen lol dus dit is wat we vooral doen
Maar zondag moest hij even zijn buik(je) intrekken, oren vooruit zetten en zich van zijn beste kant laten zien!Hij was langzaam, lui, sloom, wou niet blijven draven en kon plots geen bochten meer maken, maar oh wat was hij braaf!
Wel honderd kindjes moesten hem aaien en aanraken, zijn sokken voelen, met ballonnen langs zijn hoofd en buik sjeezen en gillen telkens als hij aan hun handjes lekte, maar mijn liefste reus zette geen stap verkeerd. Dus ondanks dat ons deel onder het zadel niet helemaal lekker ging (kan ik ook niet verwachten na 1,5 jaar
) ben ik ontzettend trots op deze vent 
Ja, ik lach veel op de foto's maar Dexter was mij gewoon aan het uitlachen als ik hem aanspoorde en ik kon er de humor wel in zien
Het is een schat, maar hij is écht niet voorwaarts om het zo maar even te zeggen.
Enough said, de foto's:
Eerst aan de hand voorgesteld:

Dan onder het zadel

En wachten terwijl de andere paarden hun ding deden in de ring, lip op half zeven en een hoofd als een botsauto. Zijn vijfde been hing er uit en hij stond op rust: lijkt me dat hij het allemaal niet zo spannend vond

Kindjes, ballonnen, lawaai, geen probleem voor Dexter. Maar als IK dan eens een knuffel wil halen in de wei kan hij plots wel rennen

Hoop dat jullie het leuk vonden, wij alleszins wel! En we hopen dat we over 2 jaar terug mogen gaan
Liefst met beide paarden!