Geef ze een bak voer en het maakt ze niks meer uit. Een mega mestkar en een vrachtwagen op de dam en in de weide om de wei te injecteren en ze gaven (uiteraard) geen kick.
Brave paardjes

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hij zegt ze zijn harstikke mak, iets te zelfs
.
.
Hier heb ik mijn vriend met de auto eens tegen de shet zien rijden. Ze kwam aangewandeld toen mijn vriend met de touareg de weide op reed. Hij reed heel erg rustig verder (denk aan een 2/3 kilometer per uur) in de hoop dat ze wel ging weg gaan. Zie ik hem zo *boem* tegen de shet aanrijden. En nog verzette ze zich niet. Stond ze daar met een auto tegen haar aan kont aan te kijken van: Nah nah nah.DeMolenhoek schreef:Oh helpt dat toeteren bij jullie dan? Hier nietHier heb ik mijn vriend met de auto eens tegen de shet zien rijden. Ze kwam aangewandeld toen mijn vriend met de touareg de weide op reed. Hij reed heel erg rustig verder (denk aan een 2/3 kilometer per uur) in de hoop dat ze wel ging weg gaan. Zie ik hem zo *boem* tegen de shet aanrijden. En nog verzette ze zich niet. Stond ze daar met een auto tegen haar aan kont aan te kijken van: Nah nah nah.
Ja top pony, en nou maken dat je weg bent.
Is meer een teken dat ik moet komen om het paard uit het pad te halen
DeMolenhoek schreef:Oh helpt dat toeteren bij jullie dan? Hier nietHier heb ik mijn vriend met de auto eens tegen de shet zien rijden. Ze kwam aangewandeld toen mijn vriend met de touareg de weide op reed. Hij reed heel erg rustig verder (denk aan een 2/3 kilometer per uur) in de hoop dat ze wel ging weg gaan. Zie ik hem zo *boem* tegen de shet aanrijden. En nog verzette ze zich niet. Stond ze daar met een auto tegen haar aan kont aan te kijken van: Nah nah nah.
Ja top pony, en nou maken dat je weg bent.

staleigenaar rijdt zelf dagelijks met groot materieel rond en dat gaat altijd goed. Ben met die van ons wel eens in het bos van die boom omzaag machines tegen gekomen. Moesten we langs. Deed hij niks op. Maar owee als hij stil moet staan in het starthok bij de cross
dan staat hij op zijn achterste benen
(en nee, het was gewoon een ruin hoor, die Haf, wel een knap Arabiertje, dus ik snapte het wel). Heb 'm weleens in het land zien liggen tijdens zijn schoonheidsslaapje. Kwam de staleigenaar aangereden met de trekker. Haf keek even op, dacht na of het het waard was en liet z'n hoofd weer zakken (en kwam tot de ontdekking dat je ook prima liggend kon eten
). De trekker mocht mooi om hem heen rijden want meneer was té lui om op te staan.

Daarnaast een NRPS die zich als een idioot gedraagt
)
als je dan de merrie ziet die er ook staat, die begint al te rennen als ze een auto langs hoort rijden en moet ook bij het minste geringste (sloten, mest rijden e.d.) op stal blijven omdat ze hysterisch wordt. (went ook nergens aan op deze manier, maar dat terzijde)