Dus ik wat kriebeltjes geven over de wang, ha, dat beviel peerdlief wel. Nog wat meer rustig over de wang aaien en wat lieve woordjes toefluisteren... En ja hoor... daar ging dat grote hoofd (zwaar hoor!) op mijn schouders en een hoop gesnuffel in mijn nek. Had ineens een paardenhoofd op mijn schouder, met wat likjes aan mijn oor en proberen voor kapper te spelen. (voelde er niks van) Paard deed alles zo voorzichtig mogelijk...
Maar toen ik weer weg wilde gaan, bonkerdebonkbonkbonk achter me en 2 grote zwarte glazige ogen keken mij aan met 2 rechtopstaande oortjes... naar mij toe! Keek me echt zo aan van, waarom ga je weg? Blijf nou even, ik hou van jouw aandacht en je lieve gekriebel... Tja, hoe kan je dan zoiets dan weigeren, nietwaar?
Dus ben ik maar een paar minuten langer bij dat paard gebleven, lekker met dat lieve dier wat geknuffeld en geaaid. En paardlief genoot echt van mijn aandacht, en nergens ook maar één gedachte om mij pijn te doen. Als het aan hem/haar lag stond ik daar nu nog...
Alleen tja, die naam nog he? Dus als er bokker van de Capelse Manege hier op Bokt is: wat is de naam van deze schát van een paard?

Kan je wel zeggen, na alle ellende wat dit toch wel een opsteker voor mij! Wat een superdag! Kunnen paarden je opvrolijken? ZEKER WEL!
ze kunnen je inderdaad helemaal opfleuren, lekker van genieten! Ik kan je helaas niet aan een naam helpen 
Een groot hoofd vol vertrouwen op je schouder zodat je heerlijk kunt kriebelen. Ja dat is idd een heel goede afsluiter van een dag.

Oei, oei, zoveel aandacht van een mooie schone