Na gisteren een topwedstrijd te hebben gehad! (190p en 187,5 en een tweede plaats
, onze wedstrijdcarriere was tot gister niet zo top
) had Jetske vandaag een heerlijk dagje vrij. Het was heerlijk weer, zonnetje scheen, dus lekker zonder deken de wei op.Helaas vind Jet het buiten niet zo leuk zonder haar vriendinnetje, maar die staat hoefbevangen op stal, en is nog niet beter, dus helaas. Toch vond ze het wel leuk om even een sprintje te trekken!
Ik maak sinds kort nog maar foto's, heb een wat oudere sony camera, en ben wat aan het proberen, vooral veel oefenen, maar vond deze foto's gewoon leuk om met jullie te delen.
Jet is op de foto's niet gepoetst, en ik heb haar niet uit die wei gehad voor ik foto's ging maken!

Hopelijk kunnen jullie net zo van de simpele, spontane foto's genieten zoals ik dat doe
!Mocht er nog iemand wat tips hebben kwa foto's, mag altijd, ook via pb
!1.

Als eerst een trotse Jet met haar allereerste rozet die we samen verdiend hebben!
2.

3.

4.

5.

Voetjes van de vloer

6.

Mijn eerste, perongelukke detailfoto, nog niet geheel ontevreden zo!
7.

Deze vind ik eigenlijk wat te donker, maar ze staat er zo lief op!
8.

Een fanatiek drafje! deze is niet helemaal scherp
9.

Deze vind ik mooi met de zon op haar velletje! ook niet helemaal scherp
10.

De rust weer wedergekeerd
11.

En weer naar mij toe komen om te knuffelen

12.

Onze grote vriendin Dolly niet vergeten natuurlijk
13.

ik ben benieuwd wat jullie van Jetske & Dolly vinden

Groetjes, Steffiee_

deken is van HB ruitersport, aangeschaft na een friezenwedstrijd die compleet in het water liep...
(iets met gordijnen langs de binnenbak, en anderhalve week niet kunnen rijden...)