Sommigen zullen hem al wel kennen, maar ik wil Lucky toch graag even voorstellen op bokt
Om een lang verhaal kort te maken liep ik afgelopen zomer heel erg vast met mijn haflinger Starlight. Ik wou graag veel dressuurmatig trainen en wedstrijden rijden, terwijl dat totaal niet haar ding is. Daarom heb ik besloten een paard erbij te nemen. Ik wou echt graag mijn eigen project paardje die ik alles zelf kon leren. Ik ben ten slotte nog 1,5 jaar met mijn opleiding bezig dus tijd voor wedstrijden heb ik toch nog niet. Zo kwam ik Lucky op sporthorses tegen. Zijn koppie sprak mij enorm aan en hij stond ook nog eens redelijk in de buurt
. Toen wezen kijken en mijn instructrice vond hem hondsbrutaal. Als hij naar links wou dan ging hij naar links. Ook moesten we er met zijn 5en achteraan zitten (inclusief longeerzwepen) om hem een beetje aan het draven te krijgen, zo nuchter dat hij was. Qua karakter sprak hij mij enorm aan. Daarna nog bij een fokker wat paarden bekeken, maar ik had eigenlijk mijn keuze al gemaakt
We zijn op een zondag wezen kijken en de donderdag daarna stond hij al thuis.
Lucky Luuk is een Johnson x Verdi x Wolfgang en wordt in mei 2 jaar oud. Ik heb hem in oktober gekocht dus ik heb hem al eventjes. Lucky is echt mijn droompaard! Precies hoe ik het in mijn hoofd had (oke, ik wou eigenlijk een zwarte). Hij groeit als kool en is inmiddels de 1,55m al flink voorbij.
De foto’s zijn door elinenikita @bokt gemaakt en zijn van begin december. Inmiddels is hij alweer een stuk groter
De eerste dag bij mij

Dit vind hij dus heeeeelijk. Rollen in het zand. Vooral erg grappig om het vóór de rest van de foto’s te doen...

Hij kent ook al een kunstje en die voert hij met veel plezier uit

Op naar veel jaren met plezier