Hallo allemaal

Het is alweer een tijdje terug dat wij een topic hebben geopend dus ik dacht laat ik maar weer is wat foto's maken voor op bokt. Voor wie ons nog niet kennen een korte introductie;
Dit is Illiesta een nakomeling van amazing star welke ik zelf heb gefokt en nu 4,5 jaar oud is. Vorige maand zijn wij voor het eerst gestart in de B waar wij twee nette punten binnen hebben gehaald met mooie prijzen!
Illiesta is lichtelijk verwend vandaar zijn bruine/oranje lippen van de beloningbrokjes en wortels
Van het losrijden zijn geen foto's gemaakt omdat we toen nog aan een lijntje vast zaten
we beginnen de training met een los teugeltje en wat overgangen. In de galop moeten we oppassen dat we niet te verzameld gaan rijden en verder vooral het neusje eruit rijden. Het is nog lang niet correct maar we hebben les en hulp van een goeie lesgever die ons regelmatig begeleid.

even een beetje spelen en naar voren rijden

Zoals jullie misschien kunnen zien zit ik wat kort dit omdat hij af en toe iets explosief kan zijn
en ik zo wat meer steun heb.Dat ik mijn mond geregel open heb staan is omdat ik nog niet gegeten had en honger had