Advies van da kliniek overdreven? Ik volg mijn gevoel ...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-18 10:20

Ik moet heel erg lachen om jullie reacties hier. Had wel verwacht dat mijn topic wat 'teweeg zou brengen', maar dat het nu echt een rel-topic zou worden, dat vind ik toch wel een beetje overdreven hoor. 8)7

Alsof mijn paard er last van heeft dat er nu al op hem gereden wordt, maak dat de kat wijs ;)

Volgende keer doet de ruiter een cap op en schoenen aan (de gelaarsde kat?) zal ik hem erop wijzen dat zijn spoorgebruik blijkbaar te hardhandig is en dat hij toch echt les moet gaan nemen van een erkend instructeur, om zijn houding te verbeteren, goed?

Met het feit dat hij te groot zou zijn ben ik het dan weer he-le-maal niet eens! Dit kan nog prima hoor, voor het plaatje is het misschien niet meer zo mooi, maar paard heeft er echt geen last van!

Bravie schreef:
Super leuke foto. Fijn om te horen dat Jules het zo goed doet!


Hoe gaat het met jouw merrie ondertussen Bravie?

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 10:24

Geweldig dit :')

Ik dacht ook eerst even van, heb je weer zo een penny die denk het beter te weten _O-

Moet kunnen, zo zonder cap, zadel en hoofdstel :+

Lumi

Berichten: 4439
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Advies van da kliniek overdreven? Ik volg mijn gevoel ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 10:26

Ik dacht al, dit zal wel een reltopic zijn, maar dit is toch echt veel beter! :D

Beterschap voor jou en je paard :(:)

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: Advies van da kliniek overdreven? Ik volg mijn gevoel ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 10:29

Aaah beterschap voor je teletubbie!

En die pennykatten van tegenwoordig ook.... zucht. ;)

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-18 10:33

Chasey schreef:
Aaah beterschap voor je teletubbie!

En die pennykatten van tegenwoordig ook.... zucht. ;)


Hahaha, een penny-kat _/-\o_ !

emilyslaluna

Berichten: 3812
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 10:44

Inoterry schreef:
emilyslaluna schreef:
Jongens maak je niet zo druk om de afwezige cap! De ruiter heeft toch 9 levens, waarom zou die er geen gebruik van maken? =:)


Dit blijkt niet het meest handige topic om te lezen tijdens het tanden poetsen. Heb tandpasta van mijn laptop af moeten halen :') :') :+ .

Eigenlijk vind ik het vrij shocking dat de ruiter er helemaal zonder kleding op is gaan zitten :oo . Of is hij aan het oefenen voor een mannelijke versie van Jeanne d'Arc?


Graag gedaan! :D

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 11:14

_O- _O- _O- Ook een goeiemorgen !
Geweldig dit !

suikermeisje

Berichten: 8348
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: Advies van da kliniek overdreven? Ik volg mijn gevoel ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 13:05

Moet dit geweldig zijn ja? Arme pony kan niet eens even ongeremd schrikken als hij wat eng vindt en dat gaat er zomaar weer iemand op zijn rug! En die kale plekken, maak de kat wijs dat dat van sporen komt. Die pony wordt gewoon zwaar mishandeld en verwaarloosd. Ik ga 144 bellen!

:+ grapje TS. Leuk topic!

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-18 13:10

suikermeisje schreef:
Moet dit geweldig zijn ja? Arme pony kan niet eens even ongeremd schrikken als hij wat eng vindt en dat gaat er zomaar weer iemand op zijn rug! En die kale plekken, maak de kat wijs dat dat van sporen komt. Die pony wordt gewoon zwaar mishandeld en verwaarloosd. Ik ga 144 bellen!

:+ grapje TS. Leuk topic!


Haha, ik zie het al gebeuren, dat er iemand melding maakt, omdat ik mijn kat op mijn paard zet, zo van "Ja maar, hij had ook allemaal van die vreemde kale plekken en de kat had niet eens een cap op, dat kan toch niet? Het paard zag er ook zwaar ondervoed uit op de foto's trouwens, arm dier krijgt volgens mij niet te eten!" :+

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: Advies van da kliniek overdreven? Ik volg mijn gevoel ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 13:23

Mij had je tuk! Ik dacht oh nee niet weer zo'n dombo he.. :P
Dit is best een toffe ruiter. Hopelijk herstelt je paard goed!

Janneke93

Berichten: 1512
Geregistreerd: 30-04-10
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 13:30

Dit kan toch niet :n
Ruiter geeft geen cap op en niet het goeie schoeisel. Daarbij mag je paard nog helemaal niet bereden worden!
Wat die nu nodig heeft is kom groentesoep, geen ruiter.

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-18 14:05

Janntjuh schreef:
Dit kan toch niet :n
Ruiter geeft geen cap op en niet het goeie schoeisel. Daarbij mag je paard nog helemaal niet bereden worden!
Wat die nu nodig heeft is kom groentesoep, geen ruiter.


Het duurde al lang voordat iemand groentesoep aanhaalde vond ik :Y)
Hij krijgt trouwens lauwwarme slobber als ontbijt en avondeten, 1x per dag zit er een worteltje doorheen, dat komt al vrij dicht in de buurt van groentesoep, hij vind het heerlijk :j

Felien_Kyra

Berichten: 2090
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 14:19

s_v schreef:
Felien_Kyra schreef:
Ik schrok ook :') dacht, meen je dit... wilde het topic al gaan lezen, ik dacht: zijn toch wel meer mensen die hier boos van worden haha.

Zie ik onze kat nog niet doen :') moet zeggen dat die ook nog nooit een paard heeft gezien geloof ik hahaha


De kat is natuurlijk wel eerst paardmak gemaakt :) hij is samen met zijn broertje altijd te vinden in de stal & beste maatjes met de ponies <3

[ [url=m/l0LXum.jpg]Afbeelding[/url] ]


Goed van je dat je de ruiter en het paard eerst goed kennis hebt laten maken en dat je de ruiter er niet gelijk op hebt gezet _O- +:)+

Geweldig :')

KM_Ris

Berichten: 2943
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Re: Advies van da kliniek overdreven? Ik volg mijn gevoel ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 14:25

ow jeetje, ik schrok heel erg van je topic totdat ik de foto's zag :')

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: Advies van da kliniek overdreven? Ik volg mijn gevoel ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-18 22:26

Heb ondertussen ook mijn ouders ermee 'gefopt', die dachten ook eerst, ben je nu helemaal gek geworden? Tot ik de foto's liet zien, we kunnen er maar beter een keertje mee lachen hé :)

Bedankt voor de vele lieve wensen ook trouwens :) Jules is momenteel met veel rust en zorgen lekker aan het herstellen, hij doe het heel goed na de operatie, maar het blijft natuurlijk wel een beetje spannend.
Maar, als ik hem nu zo zie staan, ben ik zo blij dat ik de juiste keuze heb gemaakt 2 weken geleden, kan het me niet voorstellen dat hij er nu niet meer zou zijn, mijn beste maatje <3

jeetje77

Berichten: 3469
Geregistreerd: 28-11-14
Woonplaats: In de buurt van water, zout en zoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 10:28

Dank je wel voor dit geweldige topic en ook de schitterende reacties. Ik lig in een deuk.
Sterkte met het verdere herstel. En nog veel mooie ritjes voor de kat.

Sellyxx

Berichten: 1209
Geregistreerd: 29-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 10:32

Ik werd op een andere manier verrast, je topic stond in uitgelicht, en toen ik de eerste zinnen las dacht ik hé, wat ongepast, zo'n verhaal voor op uitgelicht. Ik bedoel, dit is niet zon typisch itp topic, rare keuze van bokt. :? :') :') _/-\o_

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-18 10:49

Sellyxx schreef:
Ik werd op een andere manier verrast, je topic stond in uitgelicht, en toen ik de eerste zinnen las dacht ik hé, wat ongepast, zo'n verhaal voor op uitgelicht. Ik bedoel, dit is niet zon typisch itp topic, rare keuze van bokt. :? :') :') _/-\o_


Haha, en dan ook nog eens zo'n vage foto, gemaakt met mijn GSM :Y)

Benoite

Berichten: 691
Geregistreerd: 27-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 11:02

Ook goed van bokt dat de uitgelicht foto zo Is uitgesneden daardoor zag ik het echt pas na het lezen van de tekst en het aanklikken van de foto's! :)).

En sterkte voor jullie allebei, hoe gaat het met jouw rug nu?

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-18 11:07

Benoite schreef:
Ook goed van bokt dat de uitgelicht foto zo Is uitgesneden daardoor zag ik het echt pas na het lezen van de tekst en het aanklikken van de foto's! :)).

En sterkte voor jullie allebei, hoe gaat het met jouw rug nu?


Haha, het ziet er wel een beetje vreemd uit in uitgelicht zo, maar wel super leuk dat we ertussen staan :D

Met mijn rug gaat het elke dag weer een beetje beter, de breuk herstelt goed en ik ben (zo goed als) pijnvrij meestal! Moet wel nog goed uitkijken wat ik doe en optijd even rust nemen, maar daar heb ik alle ruimte en tijd nog voor nu :j
We kunnen iig leuk samen revalideren nu, soms denk ik dat Jules het ook doorheeft dat er iets 'aan de hand is' met zijn baasje, hij is -muv zijn weekje in de kliniek- (kleinere stalletjes, alleen op stal en te weinig eten (in zijn beleving dan toch), wat wil je?) opvallend rustig en ook best voorzichtig in de omgang <3

anjali
Berichten: 15119
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Advies van da kliniek overdreven? Ik volg mijn gevoel ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 12:08

Beterschap voor jullie.Mijn opa had een koe die altijd sliep met de kat op haar rug. Als de kat er sávonds niet was dan moest opa hem gaan zoeken anders bleef de koe onrustig.

Cas_nova
Berichten: 14
Geregistreerd: 28-12-17
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 16:52

Steek je hand op als je al een afstraffende reactie klaar had bij het lezen van de titel :Y)

leestmee

Berichten: 2048
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: daar waar mijn bed slaapt

Re: Advies van da kliniek overdreven? Ik volg mijn gevoel ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 16:59

Ik zou volgende keer puss in boots erop zetten die heeft wel rijervaring.

Dat paard heeft inderdaad groentesoep nodig en een baksteen voor de zouten.
En gooi er een dekbed op. Wel een roze dekbed he met glitters. En stop hem in het tuinhuisje das lekker knus

Hannanas
Berichten: 13024
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Advies van da kliniek overdreven? Ik volg mijn gevoel ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 17:29

Ik vind de ruiter wel erg kattig. Arme knol mag best aardiger behandeld worden :Y)

Zeedraakje

Berichten: 547
Geregistreerd: 04-12-09

Re: Advies van da kliniek overdreven? Ik volg mijn gevoel ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 18:40

Nou ik kan hier flink pissig om worden hoor! Vind je het niet eens tijd worden om die kat een zweep in de pootjes te duwen om je poown eens flink aan te pakken???? Hechtingen zijn eruit dus geen excuus meer want ik zie een paard met nul komma nul respect voor de ruiter, trekt zich geen hol ervan aan dat hij bereden wordt. Zachte handen maken stinkende wonden. Straks weer hechtingen nodig!
:+ :')

Maar even serieus: zo te zien heeft hij het goed getroffen met je. Beterschap voor je stoere peerd :D