Ik ben een echt paardenmeisje, ook opgegroeid in een echte paardenfamilie. Helaas op mijn vijftiende een ernstig ongeluk gehad met een paard op stage, waarna ik lange tijd niet heb gereden.
Na twee jaar kwam ik terecht op een trainingsstal voor paarden, waar ik er achter kwam toch erg angstig te zijn geworden. Jonge volbloeden in en doorrijden, was dan ook niet meer voor mij weggelegd. Via Bokt nog een tijd lang twee ontzettend lieve knappe fjorden mogen rijden, maar ook daar door school mee moeten stoppen.
Het begon toch allemaal wel weer enorm te kriebelen... en ondanks dat ik niet zo graag op maneges rijd, was dat even de enige optie. Na mijn eerste gewone les, werd ik gevraagd voor het horseballteam. Hier heb ik voor mijn ongeluk ook jaren in gespeeld.
Tegerlijk kreeg ik via een oud contact een leasepaard aangeboden. Lieve knappe Nova staat op een half uur rijden van mij af, maar ik heb het dubbel en dwars voor hem over!
Momenteel is Nova in opleiding tot horseballpaard, zodat hij in de toekomst mee op training en wedstrijd kan!