Andalusiër Dantes doet heel hard z'n best in 2017!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Badeendje

Andalusiër Dantes doet heel hard z'n best in 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-18 19:38

2017 was een geweldig jaar, met hoog- en dieptepunten. In januari verzorgde ik Dantes intussen 3 jaar en wilde ik graag wat serieuzer gaan trainen. Ik vind dressuur geweldig en wil er graag beter in worden, dus op zoek naar een instructrice! Die vond ik, niet ver van ons af. Ik ben ontzettend blij met haar, ze geeft ontzettend fijn les, is super duidelijk en geeft me ontzettend veel zekerheid tijdens het rijden. Omdat het ook wel tijd werd om eens een wedstrijdje te starten heb ik me aangemeld bij de rijvereniging en nu volgen we lekker wekelijks les en meestal twee keer per maand nog privéles. We hebben inmiddels één keer gestart en ik was erg tevreden. Helaas net geen winst gereden, maar hij deed zo z'n best! Heel blij mee. Helaas gooide een schouderblessure in de zomervakantie roet in het eten, waardoor de training na zo'n 4 maanden pas weer opgepakt kon worden. Nu gaat het weer goed en zijn we bijna weer op ons oude niveau, het is weer eens tijd om een wedstrijdje te gaan doen! Ik heb zin in 2018. Mijn doel is de B doorrijden, verder zien we wel. Ik hoop mezelf als ruiter goed te kunnen ontwikkelen en zekerder te worden in mijn rijden.

Lieve eigenaren van Dantes, ik ben jullie zo dankbaar voor alle kansen die jullie mij geven <3

Dantes is trouwens een andalusiër ruin van 10 jaar oud. Hij gaat voor me door het vuur en hij is echt mijn maatje.

1. We beginnen met Januari. Sneeuw! Dantes z'n manen zijn verwoest in de zomer. We hobbelen wat rond.
Afbeelding

2. We hebben les, eindelijk!
Afbeelding

3. Rechtop zitten, gaat steeds beter :)
Afbeelding

4. We starten een proefje bij de manege van mijn moeder. Ik moet zelf over mijn zenuwen heenkomen, dus kilometers maken.
Afbeelding

5. En we trainen lekker verder. Dantes wordt steeds sterker.
Afbeelding

6. <3
Afbeelding

7. En ook dunner. Typisch andalusiër houdinkje dit. Gelukkig is mijn instructrice heel waaks hiermee, steeds die neus er weer uitrijden.
Afbeelding

8. Thuis maken we een sprongetje. Ik heb zelf nooit echt gesprongen en het is ook Dantes z'n talent niet, maar hij vind het leuk en doet zijn best.
Afbeelding

9. We wandelen graag. Lekker aan de longeerlijn naar buiten. Even een standfoto gemaakt. Knap barokje.
Afbeelding

10. We starten weer bij de manege. Ik legde de hengstenvlecht helemaal verkeerd waardoor deze uitzakte, oeps. Volgende keer weer knotjes! Wel heel braaf hals gestrekt!
Afbeelding

11. Lekker lessen op de club!
Afbeelding

12. De grote dag, onze eerste B-proef! Aan mijn gezicht kan je wel zien hoe intens trots ik was. Het was een geweldige dag!
Afbeelding

13. Een van de proefjes :)

14. Aangezien de pennypony een tijdje stil heeft gestaan moet hij maar mooi aangekleed worden. Dantes vind het allemaal wel prima.
Afbeelding

15. En nu zijn we weer lekker in training, op naar een mooi nieuw jaar!
Afbeelding

Bedankt voor het kijken **\O/** *\o/*

Anoniem

Re: Andalusiër Dantes doet heel hard z'n best in 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 20:07

Wauw wat gaaf om te zien! Ik heb een paar jaar terug wel eens wat van Dantes voorbij zien komen maar al een poosje niet meer. Wat zijn jullie vooruit gegaan zeg!

Heel veel plezier samen komend jaar weer *\o/*

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-18 22:48

Olina schreef:
Wauw wat gaaf om te zien! Ik heb een paar jaar terug wel eens wat van Dantes voorbij zien komen maar al een poosje niet meer. Wat zijn jullie vooruit gegaan zeg!

Heel veel plezier samen komend jaar weer *\o/*

Wat een super lieve reactie <3 Ik heb zelf die topics weer opgezocht en jeetje, dat zag er inderdaad wel even wat anders uit :'). Super leuk dat je ons herkend, ik word helemaal blij van je reactie *\o/*

Leonyvk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 08:52

Wat een gaaf paard! Jullie zijn echt vooruit gegaan.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 09:02

Mooie veranderingen zie ik hier!

Caaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 09:36

Wat een mooi beeld zeg :)

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 10:00

Wat een leuk overzicht!
Veel plezier samen in 2018 :j

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 10:04

Wat een leuk overzicht, en knap paard is Dantes zeg!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 20:22

Wat een leuk paard! Veel plezier samen in 2018!

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-18 12:33

Bedankt allemaal, ook hetzelfde gewenst met jullie paarden! ^_^

neile

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 12:46

Knap paard, die Dantes! Mooie vooruitgang. Jullie swingen vast echt door de B dit jaar!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 12:55

Oeh, hebben!
Knap paard en jullie zijn goed vooruit gegaan. Succes in 2018 :)!