Lieve eigenaren van Dantes, ik ben jullie zo dankbaar voor alle kansen die jullie mij geven
Dantes is trouwens een andalusiër ruin van 10 jaar oud. Hij gaat voor me door het vuur en hij is echt mijn maatje.
1. We beginnen met Januari. Sneeuw! Dantes z'n manen zijn verwoest in de zomer. We hobbelen wat rond.

2. We hebben les, eindelijk!

3. Rechtop zitten, gaat steeds beter

4. We starten een proefje bij de manege van mijn moeder. Ik moet zelf over mijn zenuwen heenkomen, dus kilometers maken.

5. En we trainen lekker verder. Dantes wordt steeds sterker.

6.

7. En ook dunner. Typisch andalusiër houdinkje dit. Gelukkig is mijn instructrice heel waaks hiermee, steeds die neus er weer uitrijden.

8. Thuis maken we een sprongetje. Ik heb zelf nooit echt gesprongen en het is ook Dantes z'n talent niet, maar hij vind het leuk en doet zijn best.

9. We wandelen graag. Lekker aan de longeerlijn naar buiten. Even een standfoto gemaakt. Knap barokje.

10. We starten weer bij de manege. Ik legde de hengstenvlecht helemaal verkeerd waardoor deze uitzakte, oeps. Volgende keer weer knotjes! Wel heel braaf hals gestrekt!

11. Lekker lessen op de club!

12. De grote dag, onze eerste B-proef! Aan mijn gezicht kan je wel zien hoe intens trots ik was. Het was een geweldige dag!

13. Een van de proefjes

14. Aangezien de pennypony een tijdje stil heeft gestaan moet hij maar mooi aangekleed worden. Dantes vind het allemaal wel prima.

15. En nu zijn we weer lekker in training, op naar een mooi nieuw jaar!

Bedankt voor het kijken
. Super leuk dat je ons herkend, ik word helemaal blij van je reactie