Ik wist eerst niet zeker of ik dit topic wou aanmaken, maar heb besloten om ook maar een overzichtje te maken van mijn 2017.
Ik heb een video gemaakt met de wat leukere momenten van mijn 2017, over mijn lieve Eros, die gelukkig altijd aan mijn zij staat.
Helaas is mijn 2017 niet geweest zo als ik wou dat het was. Er is erg veel veranderd, en vooral veel verloren. Mensen die ik misschien wel nooit meer zie, en paarden..

Ik heb van veel paarden afscheid moeten nemen, sommige door verkoop, andere door..

Goofy, lieve hengst die ik reed. Het doet mij pijn om te weten dat je maar 6 bent geworden. Helaas heeft koliek hem zijn ogen doen sluiten

Goof was niet helaas niet het enigste paard wat gegaan is dit jaar, helaas zat geluk niet mee. Ik heb nog een tekening van lieve Goof gemaakt

En dan tot slot, na 6 jaar besloten te veranderen van stal. Voor mij erg lastig, maar ik denk toch de juiste keuze. Het werkte niet meer voor mij, en ik denk dat ik mezelf er pijn mee bespaar.

Het is wel erg wennen, alles is anders, en ik kan niet makkelijk wennen aan nieuwe mensen. Maar ik denk dat als ik het tijd geef, dat het wel los loopt. Eros staat er op zijn gemak, en de faciliteiten zijn er prima. Misschien ook wel meer kans voor mij om te groeien met Eros.
Waar ik ook echt dankbaar voor ben, is voor mijn (echte!) vrienden , waar ik veel steun uit kan halen. Bedankt, echtwaar.

Eros, laten we er een beter 2018 van maken!