Wat ik doe met kerst?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dala8

Wat ik doe met kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-17 22:18

Lekker paardrijden!!! ( ja oke... en ook lekker eten :P )

Wow! op 25-2-17 heb ik voor het laatst een topic geopend over mijn lieve verzorgmerrie van alweer bijna 20 jaar! Sinds mei 2016 verzorg ik haar en in die tijd heeft ze nog 2 prachtige veulens op de wereld gezet en nu hoeft ze niet meer als fokmerrie te dienen!

Ik heb erg weinig foto/film materiaal van de afgelopen tijd aangezien mijn vriend en ik beiden fulltime werken. Nu hadden we beiden soort van vrij op 1e kerstdag dusss sorry schat maar nu moest je toch echt een keer weer mee. En 2e kerstdag kwamen mijn ouders en mijn vader wil dan ook altijd even naar stal dus vandaag heerlijk zonder zadel gereden en hem ook een camera in de hand geduwd :P

We weten dat ze wat schraal is.. We zijn zoekende momenteel qua voeding en hoeveelheid maar dat komt vast weer goed :)

Ik heb uiteraard beide dagen in en uit gereden maar mijn vriend en vader vonden de 10 veulens en alle andere paardjes en dieren ook erg interessant :P

1. Mag er iets meer door heen..
Afbeelding

2.
Afbeelding

3. Moet meer gaan zitten in het zadel..
Afbeelding

4.
Afbeelding

5. Het kan niet altijd goed gaan..
Afbeelding

6.Blij hoofd na het maken van een wissel *\o/*
Afbeelding

7.
Afbeelding

8. Nog even zonder beugels
Afbeelding

9. En 2e kerstdag zonder zadel
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

14. En nog een afsluiter, van de onderlinge wedstrijd waar ik 1e werd met 197 in de L1 :)
Afbeelding

Reactie zou leuk zijn :) En commentaar/tips zijn altijd welkom, kan ik alleen maar weer van leren.

lies_sparkle

Re: Wat ik doe met kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 23:16

Mooie combi en toffe rijlaarzen heb je!

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 00:38

Hey wat leuk, weer een topic van je Maudi!

Lekker bezig met der dus. Ziet er fijn uit hoor. Je weet zelf goed wat je werk puntjes zijn. Gewoon lekker verder rijden en oefenen.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 16:33

Wat ziet dat er lekker uit zeg, leuke merrie! Zeker niet zo'n typische fokmerrie (stijf, schraal, weke rug), zeker voor haar leeftijd ziet ze er goed uit!
Jij zit ook netjes, vooral je handhouding ziet er vriendelijk en eerlijk uit.

Die wissel ziet er alleen uit alsof ie niet goed doorgesprongen is: volgens mij zit ze overkruist?

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 16:49

Wat een leuk paard, ze ziet er ook goed uit voor een 20-jarige!

Wat mij opviel bij je foto's is dat je bij het zonder zadel rijden en ook bij die ene foto zonder beugels veel meer inelkaar gedoken zit. Probeer dan ook je rug recht te houden :)

Dala8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-17 21:36

Bedankt voor jullie reacties!
Met mijn laarzen ben ik ook super blij, zitten ook heerlijk :)

En de wissel nu je het zegt; even filmpje gekeken en zit inderdaad overkruist, te vroeg gejuicht dat ze hem sprong;)

En ik zal erop letten dat ik dan ook rechtop blijf. Heb mijzelf gisteren verwend met een nieuwe barebackpad waar ik beter op kan zitten Afbeelding