Sorry voor de vage titel
Lees maar snel verder!2017 was een euhm... Veranderend jaar. Eind 2016 besloot ik een nieuw bijrijdpaard te zoeken. Deze kwam ik tegen maar al snel werd zij verkocht omdat het gevaarlijk werd.
Zo kwam er begin 2017 een nieuw paard, Udo. Een groot paard met een mini voorpluk. Uiterlijk zegt niet altijd alles want wat was dit paard prachtig van binnen!

Hier februari toen hij er nog niet zo lang was

Het was een ontzettend fijn paard, nergens van onder de indruk en met een flinke wind kon je probleemloos opstappen en wegrijden (alleen een buitenbak).
Helaas was het plezier maar van korte duur. In maart raakte hij kreupel. Zomaar tijdens het rijden. Rust en stappen. Na een week of 3 was het nog niet verbeterd. Bezoekje kliniek. Hij bleek vroeger een blessure gehad te hebben die nu ineens weer op kwam spelen. Nu wij hem goed aan het oppakken waren werd dit te veel. Helaas werd dit nooit meer beter en is udo naar de eeuwige groene weides vertrokken.
En daar ging het 2e paardje waar ik in korte tijd afscheid van moest nemen. Maar er kwam een nieuw paard. Wiet. En oh wat ben ik gek op haar!
Wiet is een knuffel, kan je af en toe lekker uitproberen onder het zadel maar als ze eenmaal voor je loopt is ze fantastisch. Als ze ooit weg gaat, hoop ik dat ik het waar kan maken haar over te nemen. 

Tijdens een clinic

Terwijl we hier vandaan komen

En nog wat foto's van vandaag
Mevrouw gaat steeds beter en fijner lopen. Het is wel een dame met karakter dus als het haar niet zint, dan laat ze het je weten. Maar eerlijk is eerlijk, dat zouden wij ook doen 

De galop gaat de ene dag beter dan de andere dag, vandaag een mindere dag

Mijn lieve vriendinnetje
Ik hoop dat we nog heel lang samen mogen genieten en steeds weer een beetje meer vooruit mogen gaan!
Voor de scherpe kijker: ja ik rijd haar met thiedeman. Hier liever geen commentaar over. Zeker in het begin was ze niet de makkelijkste. Ik vertrouw haar steeds meer en meer, maar nog niet genoeg om zonder begeleiding zonder thiedeman te rijden. Hij staat op het meest losse gaatje en hangt grotendeels los.
Heel veel succes en geluk samen
), ik zou je kinbandje van je cap wat strakker doen. Als je nu valt kan je cap namelijk af gaan en heeft hij niet zoveel nut