Het jaar van knappe Suzy (Andalusier x 1/2 Quarter)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

car0linee

Het jaar van knappe Suzy (Andalusier x 1/2 Quarter)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-17 20:00

Ook ik vond het wel een leuk idee om alle foto's van het 'afgelopen jaar' op een rij te hebben staan.
Suzy en ik proberen steeds meer nieuwe dingen uit. Ik ben niet in alles een grote held maar Suzy laat me steeds meer zien dat we best veel samen kunnen.

Nog wat informatie voor de mensen die Suzy niet kennen.
Suzy is een zevenjarige Andalusier X QuarterxNRPS. Ik heb haar van veulen af aan al in mijn bezit <3 Ze is alles wat ik in een paard zoek dus ze gaat nergens meer naar toe :D

Hierbij een aantal foto's van 2016 en de rest van 2017 :D
Natuurlijk hebben we veel meer gedaan dan alleen deze foto's, maar zoveel plaatjes mogen we niet plaatsen :D

Als eerste twee gave plaatjes van een leuke fotoshoot die wij in 2016 hadden.
1. Afbeelding

2. Afbeelding

Ook hadden we nog een shoot in ons 'nieuwe' bos
3.Afbeelding

4. Afbeelding

En zijn we op buitenrit naar het Balloerveld geweest
5. Afbeelding

6. Afbeelding

Ook hebben we dit jaar weer een endurance gereden. Weer met hele nette tijden uitgereden en gelukkig lijkt Suus dit wel heel leuk te vinden. Dit gaan we aankomend jaar dus zeker weer doen :D
7. Afbeelding

Buitenritje in ons eigen bos
8. Afbeelding

Ook gaat het rijden in de bak steeds beter. We hebben nu lange teugelles van Pie t Bakke r en ook onder het zadel ondersteund hij ons wat Suus echt goed doet!
Filmpje van schouderbuiten tijdens een van de eerste lessen van Piet.
9.

En onder het zadel
10. Afbeelding

11. Afbeelding

En ook het springen begin ik zelf steeds leuker met haar te vinden. Ik wist al dat Suzy goed kon springen, ik ben zelf alleen niet zo'n held met haar omdat ik meestal overal beland behalve in haar zadel. Maar met de aanschaf van een springzadel is ook een dosis zelfvertrouwen mee gekomen en Suus springt echt alles, heerlijk dier <3

12.

En als geweldige afsluiter hebben we dit jaar voor het eerst mee gedaan aan de Autumn Dessert trail. Wat was dat fantastisch *\o/*
13. Afbeelding

14. Afbeelding

En nog een speeltijd filmpje van afgelopen week. Suus wilde een beetje indruk maken op haar nieuwe vriend in de bak :')
15.

Voor komend jaar hoop ik vooral lekker verder te kunnen gaan. Stiekem zou ik het leuk vinden om eens een dressuurwedstrijd mee te pakken. En ook officieel Endurance starten lijkt me wel erg leuk.
En als ultieme doel willen we aankomend jaar een oefencross starten. Maar dat is voornamelijk voor mij nog een uitdaging. Suus doet het allemaal wel, ik moet haar alleen zekerheid geven dat het ook daadwerkelijk kan. We hebben nog genoeg om aan te werken :D

Monique1963

Re: Het jaar van knappe Suzy (Andalusier x 1/2 Quarter)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 20:22

Gaat vast goedkomen, veel succes in 2018 en ik vind het een mooie kruising!

Marilu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 20:24

Daar mag je trots op zijn ! Zowel op jullie verwezenlijkingen als op je paard ! Klinkt als een paard uit de duizend !

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 20:28

Hey wat leuk, dochter van Billy toch? In mijn hoofd was die bruin, maar ze is behoorlijk gaan schimmelen :D

Mooi overzicht!

CKR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 20:36

Knap dier! Je hebt mooie doelen voor 2018, dat ze maar uit mogen komen! :)

car0linee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-17 22:28

Bedankt voor alle leuke reacties :D

Sirius_ schreef:
Hey wat leuk, dochter van Billy toch? In mijn hoofd was die bruin, maar ze is behoorlijk gaan schimmelen :D

Mooi overzicht!

Klopt inderdaad, wat grappig! Ze is inderdaad niet meer dat kleine, bruine hummeltje :D

Lisan89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 16:09

Mooi overzichtje hoor!!

Ik ook een keer mee naar het bos van foto 4?
En in de zomer ook een keer 8-)

Lekker zo door blijven gaan en ik vind het leuk dat ik het ook weer van dichterbij zie!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 10:00

Ha! Leuk overzicht van jou en je knappe, eigenwijze Suus! Ik vind het zo leuk dat jullie ook bij Piet lessen en er zo enthousiast over zijn!

mellienie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 10:55

Leuk overzicht! Ze heeft een hele vriendelijke uitstraling :j Mag ik vragen wat voor hoofdstel je voor haar hebt, die met het neusbontje?

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 11:10

Leuk overzicht zo! Veel plezier in 2018 :D
Ik kom volgende week eens kijken bij jullie op stal!

car0linee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-17 12:30

Hee, wat leuk! In uitgelicht :D

Lisan89 schreef:
Mooi overzichtje hoor!!

Ik ook een keer mee naar het bos van foto 4?
En in de zomer ook een keer 8-)

Lekker zo door blijven gaan en ik vind het leuk dat ik het ook weer van dichterbij zie!

Jaa, gaan we snel naar toe! :D Kan Iwan ook in het water spartelen :D

Imre schreef:
Ha! Leuk overzicht van jou en je knappe, eigenwijze Suus! Ik vind het zo leuk dat jullie ook bij Piet lessen en er zo enthousiast over zijn!

Thanks :D Ja, de lessen van Piet zijn zo leerzaam en leuk! En Suus is ook fan. Hij geeft haar zo nu en dan worteltjes, haha.

mellienie schreef:
Leuk overzicht! Ze heeft een hele vriendelijke uitstraling :j Mag ik vragen wat voor hoofdstel je voor haar hebt, die met het neusbontje?

Dankjewel :D Het is een Barefoot Contour Bridle. Heb er zelf een andere frontriem omheen gedaan en een bontje. Maar is een heel fijn hoofdstel :D

miccamaaike schreef:
Leuk overzicht zo! Veel plezier in 2018 :D
Ik kom volgende week eens kijken bij jullie op stal!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 14:44

Zag ik ineens een wel heel bekend duo in Uitgelicht staan :D :D

Jullie gaan ontzettend lekker, Suus ontwikkelt zich ook zo knap door! 2018 wordt vast ook weer een heel tof jaar. Flynn en ik komen snel langs, want we missen jullie wel hoor...

_Salvador

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 15:13

Wat een leuke kruising! :) Leuk ook om haar te zien bewegen op het filmpje, daar lijkt ze op bepaalde momenten bijna een Arabier :)

car0linee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-17 16:16

Berdien schreef:
Zag ik ineens een wel heel bekend duo in Uitgelicht staan :D :D

Jullie gaan ontzettend lekker, Suus ontwikkelt zich ook zo knap door! 2018 wordt vast ook weer een heel tof jaar. Flynn en ik komen snel langs, want we missen jullie wel hoor...

Jaa, thanks :D En idd, snel weer op rit! Alleen maar gezellig! Ik kom ook snel eens bij jullie met Suus :D

_Salvador schreef:
Wat een leuke kruising! :) Leuk ook om haar te zien bewegen op het filmpje, daar lijkt ze op bepaalde momenten bijna een Arabier :)

Thanks! :D Haha, klopt! Ze kan zo nu en dan wel erg leuk bewegen :D