Kort de ponies. Het zijn alle 3 merrie's. Fflur is de vosroan van inmiddels 2,5 jaar. De valk/schimmel is Poppy van anderhalf, en als laatste mijn bijna 22-jarige Kitty, de bruine. Fflur staat al 2 jaar bij ons, Poppy bijna 1 en Kitty inmiddels al 12 jaar.
2016 eindigt met een nieuwe aanwinst. In december kwam Poppy naar ons. Een klein prinsesje, een duiveltje.

In januari hadden we sneeuw!

Maar ook onze eerste keer bij de kliniek met Poppy, waar ze ontzettend stoer rond liep!
-- Klik
Ook hebben ze even met de bal gespeeld!
-- Klik
In februari stonden de dames lekker op de wei te niksen

In maart was Fflur voor het eerst hengstig! Wat natuurlijk leuke plaatjes van de drama queens samen op kan leveren.

Ook de tweede keer kliniek voor Poppy

In april deed ik aan pony pesten

Klik
En ook wandelen met de oudste

In mei moest de groep tijdelijk verhuizen naar de wei van de buurman. En wat vonden ze het heerlijk, ze lagen veel te dutten. Hier was Poppy heel diep weg, wel een half uur heeft ze zo gelegen. Beetje aan het dromen (hinniken) en zelfs op aanraken reageerde ze niet

De dames werden 1 & 2 in juni

In juli hadden we een fotoshoot

In augustus, september en oktober hebben we niet gek veel gedaan, af en toe wat gewandeld.

November en december is ook rustig. Nu Fflur 2,5 is mag ze rustig wennen aan een hoofdstel en longeersingel.

Ons jaar was niet heel spannend, maar hopelijk een 2018 met wat minder dierenarts

Leuk dat je even in mijn topic keek