Ik reed al een aantal jaren bij de manege, met veel plezier en veel dingen geleerd. Ik ben afgelopen jaar nog mee geweest op ponykamp in Drenthe!

Ponykamp 2017:

Maar na de zomervakantie zouden de middaglessen op de zaterdag stoppen. Ik was al opzoek naar een bijrijdpaard of leasepaard, maar ik kon al één lange tijd niks vinden.
Laatste keer rijden met foto's op mijn lievelingsmanegepaard tuiger Vony!

Advertentie na advertentie leverde géén leuk bijrijdpaardje op dus ik besloot een leasepaard te zoeken.
Eindelijk maar toch vond ik in september een leasepaard, Nadja!
Eindelijk maar toch vond ik in september een leasepaard, Nadja!

September
Ik longeerde Nadja vooral, vooral voor onze band. Ook wandelde we buiten.

Zo ontdekte ik ook dat ze springen érg leuk vind!
Oktober
Ondertussen reed ik ook wat meer op Nadja.. Ik kocht een hoofdstel, voor mij eigen alleen voor haar.
Ook vond ik de fokkers van Nadja via FB!
November
We reden lekker door de bak, ook het springen ohz kwam erbij.. Hoe eng ik het ook vond!Heb ik altijd al wel eng gevonden.

Eind november had ik een impulsief momentje. Ik pakte het halster en het zadel, zadelde op en we reden lekker op halster door de bak ipv met hoofdstel.

December
Vandaag heb ik mijn sidepull neusje met bijpassende frontriem ontvangen en mag ik dus mijn hoofdstel gaan ombouwen naar bitloos!

Ik longeerde Nadja vooral, vooral voor onze band. Ook wandelde we buiten.

Zo ontdekte ik ook dat ze springen érg leuk vind!
Oktober
Ondertussen reed ik ook wat meer op Nadja.. Ik kocht een hoofdstel, voor mij eigen alleen voor haar.
Ook vond ik de fokkers van Nadja via FB!

November
We reden lekker door de bak, ook het springen ohz kwam erbij.. Hoe eng ik het ook vond!

Eind november had ik een impulsief momentje. Ik pakte het halster en het zadel, zadelde op en we reden lekker op halster door de bak ipv met hoofdstel.

December
Vandaag heb ik mijn sidepull neusje met bijpassende frontriem ontvangen en mag ik dus mijn hoofdstel gaan ombouwen naar bitloos!

Ik ben heel erg benieuwd wat wij zullen bereiken aankomend jaar! Ik zou graag met haar het bitloos bevestigen, meer & hoger springen en buiten kunnen rijden!
Nadja en ik hebben ook een VOLG-topic