Wie is ze?
Willemijn
14 jaar
Sinds vorig jaar oktober bij mij.
We begonnen het jaar rustig, waren eigenlijk nog bezig met elkaar leren kennen.

De sneeuw was een goede reden om deze relatief kalme pony uit haar dak te laten gaan

We verhuisden van stal, en langzaam begon Willemijn steeds meer naar mij toe trekken, en durfde ik haar meer te vertrouwen.

Ze ging op de foto door Jloura fotografie.

Samen deden we iets heel spannends! We deden mee in een dorpsfeest.
Zelf vond ik het zo ontzettend spannend nadat we toch al behoorlijk wat stress hebben gehad door vrachtwagens en tractors. En wat zit er in een optocht?.. juist...
Vanaf 0:40 komen onze paarden in beeld. Uiteindelijk heeft ze het super goed gedaan, een deel van de stoet zijn namelijk paarden die het echt al wel wat vaker gedaan hebben
Ook deden we eens gek, en namen we een stalgenoot op sleeptouw dwars door onze woonplaats heen.

Gingen we mee op ponykamp, waarbij ik ontdekte dat je na 20KM eigenlijk pas net op stoom komt. Hierna verbleven we nog een week bij iemand op de boerderij om op te passen, en maakten we buitenritten in het Groningse landschap.

Parkeerden we je bij vrienden in de tuin, om ze te verrassen met deze foto.

Werd het duidelijk dat we echt meer naar elkaar toe gegroeid zijn.

Deden we mee aan de clubkampioenschappen, en daar veroverde je de eerste plek in het L1 en bij het crossen. Bij het barrelracen moesten we het doen met een tweede plaats
Dit maakte ons op de dag ik je precies 1 jaar heb clubkampioen

https://www.youtube.com/watch?v=IAwgoL9dVbU
En als laatste grote ding van dit jaar deden we mee aan de autumn desert trail!

We hebben nog wel meer dingen gedaan die het vernoemen waard zijn, maar niet op de foto staan.
oa:
Springen zonder zadel en hoofdstel.
Een les bij Patrick Molenaar.
En we zijn met volle vaart zonder zadel over de drafbaan gegaloppeerd
Ik kan niet wachten tot volgend jaar!
bedankt! vriendelijk is ze zeker, doet geen vlieg kwaad.